4.

563 66 43
                                    

Rin'in peşine takılıp yürümeye başladı. Koridorlar kendisine yabancı gelirken Rin sanki burayı çok iyi tanıyormuş gibi asansörü buldu.

"Şansa mı buldun? Yoksa burayı tanıyor musun?"
"İlk gelişim değil"

Önceden de bu yarışmaya katıldığı anlamına mı geliyor bu? Aralarında ki iletişimi önemsemediği için bu soruyu dile getirmemişti İsagi. Yavaş adımlardan sıkılmaya başlamıştı.

Ne zaman Rin gibi tanımadığım birinin peşine takılıp gidecek biri oldum?

Olanlardan ve uykusuzluktan dolayı beyni iyi çalışmamış ve Rin'in teklifini kabul etmişti. Artık olan olmuş. Büyük camlı bir kapının önüne gelince Rin kapıyı açmıştı. Balkondu burası. Isagi'nin tenine değen soğuk hava çok iyi hissettirmişti. Muhtaç olduğu tek şey biraz havaymış meğerse. Üzerinde ki tüm ağırlığı rüzgar alıp götürmüştü kendisiyle.
Rin kapının önünde beklerken İsagi rüzgarı daha da hissetmek için bir kaç adım öne gitti.

"Neden geldik buraya?"
"Bilmiyorum"

İsagi kafasını çevirip gökyüzünü izleyen Rin'e baktı

"Sen amaçsız işler yapar mıydın?"
Cevap gelmemişti Rinden
İkiside gökyüzünün karanlığında kayboluyordu.

"Yarışmaya katılabilecek misin?"
"Hm hm"
"Batırırsan öldürürüm seni"
Alaycı bir şekilde gülmüştü İsagi
"Bir kabus bana birşey yapamaz"
"Göreceğiz dahi"

Isagi'nin bedeni soğuktan uyuşmuştu. Titrediğini geç farketmişti.

"Dönelim mi?"

Rin kafasını salladı ve birlikte odaya döndüler. Diğerleri uyuyordu. Hemen sonra ikiside yatağına geçmiş ve uyumuştu.

Sabah İsagi dışında herkes uyanmış sessizce oturmuş kahvaltı yapıyorlardı. Bachira Isagi'nin tabağını kenara koymuştu uyanınca yemesi için. Aslında uyandıracaktı. AmaRin izin vermemişti. Rin'in hareketleri kendisinide şaşırtıyordu. Sebebini biliyordu. İsagi kendisine benziyordu. Bu gün yapacaklarını görmek için dün yanında olması gerektiğini hissetmişti. Aslında odadan İsagi'yi aramak için çıkmıştı gece.
Ama kapının yanında bulmayı beklemiyordu tabi

"Hadi aşağı inip binayı gezelim"

Bachira Nagi'nin koluna girip fısıldamıştı herkese.

"Eskiden buraya gelmiştim. Yorgunum. Odada kalacağım"
"Eskiden neden geldin ki buraya?"
"Bu yarışmaya ilk katılışım değil"

Bachira Shidou'nun da koluna girdi.

"Üçümüz gidelim"
"Hey kolumu bırak"
Kolunu çekip ellerini cebine koydu
"Kötüsün Shidou-kun"

Shidou göz devirip ikisinin peşine takıldı ve odadan çıktılar. Rin kendini yatağa bırakıp gözlerini kapattı ve derin nefes verdi. Kafasını sağa çevirip uyuyan İsagi'ye kısa bakış attı. Tekrar kabus görmemesi azda olsa Rin'i rahatlatmıştı. Onun yüzünden yarışmayı kaybetmek istemiyordu.
İsagi gözlerini açtığında yorgunluğu kalmadığını farketmişti. 2 gün üst üste kabus gördükten sonra normal bir uyku onu şaşırtmıştı. Önce karşıya baktı ama kimse yoktu.

Yarışma başladı mı? Bensiz mi gittiler?

Hızla yatağında dikelip soluna baktı. Kendisine bakan Rin'i gördü
"Diğerleri nerede?"
"Binayı gezmeye gittiler"
"Bensiz gittiniz sandım"

Deyip elini alnına götürüp ovdu.

"Bachira yemeğini ayırıp kenara koydu"
Ayağa kalkıp masada duran tabağa baktı. Arkadaş bile olmadığı biri onun için yemek ayırmıştı. Bu durum oldukça garip gelmişti kendisine. Odadaki lavaboya girip elini yüzünü yıkadı. Ardından masaya oturup tabağı önüne çekti ve yemeye başladı. Bitirmesine az kalmışken kapı açıldı ve diğerleri içeri girdi. İsagi endişeli gözlerle onlara bakıyordu.

•GENIUS• - RinsagiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin