"senin ne işin var burda?!"
"Rin hadi sakin bir yer bulalım ve konuşalım"Sae yanından geçip giderken Rin bir süre öylece olduğu yerde kalmıştı. Abisi kapının yanında kendisini beklerken derin nefes alıp dışarı çıkmıştı. Hemen ardından Sae de odadakilere kısa bir bakış atıp Rin'in peşinden çıkmıştı. Otomatik kapı kapanırken içeride soğuk sessizlik vardı
"Umarım Rin önce abisini sonra da seni öldürmez Shidou"
"Yapacak mantıklı bir açıklaman vardır umarım"
"1 hafta. Sadece 1 haftalığına buraya gelmek için ne kadar para verdim haberin var mı?"
"Banane bundan. Ne seni buraya getiren sen bana onu söyle"
"Shidou bana herşeyi anlattı"
"Şaşırmadım. Onu gebertmek için bahane arıyordum zaten"
"Rin bekle daha anlatacaklarım bitmedi"
"Dalga mı geçiyorsun benimle?! Ne oldu aniden?! Sana ihtiyacımız yok! Ben o kadar yalvardım birlikte katılalım diye ama sen"
"Rin-"
"NE DEĞIŞTI ŞIMDI?!"
"Isagiyi geri istiyor musun istemiyor musun?"
"İsagi mi?"
"Evet Isagi Yoichi"
"Sen nereden tanıyorsun onu?"
"Hiç sordun mu ona niye kırmızı takıma geçtiğini?!"
"Ne soracağım banane ondan?!"
"Yüzüme bak ve bana doğru düzgün cevap ver! İsagiyi geri istiyor musun istemiyor musun?"Rin sinirden dudaklarını bir birine bastırmış göz temasından kaçınmamaya çalışıyordu.
"Cevabımı bilipte ne yapacaksın ha?!"
"Rin sinirlerimi bozuyorsun! Cevap ver artık! Üçüncü defa sormam mı gerekiyor?!"
"Istiyorum"
"Güzel"
"Çocuk kendi isteğiyle terketti takımı! Yapılacak birşey olsa ben yapardım zaten!"Sae yürümeye başlayınca Rinde sinirle peşinden gitmişti
"Kime diyorum! Sürükleyerek geri getirmeyeceksin herhalde"
"Öncelikle bana kendi isteğiyle gittiğini kanıtla"
"Neyini kanıtlayayım git yöneticilerden öğren. Ismi kırmızı takıma kayıtlı"
"Ben onu mu soruyorum Rin? Bana tehdit ve ya onun gibi birşeyle karşılaşmadığını kanıtla"
"Yok öyle bir kanıtım"
"Güzel"
"Artık bir durup bana da boktan planını anlatma zahmetine girsen mi acaba?!"
"Anlatacağım"
"Bak ben senin planına göre, hiçbir şey bilmeden, piyon gibi hareket etmem söyleyeyim. Anlat, onayımı vereyim sonra"
"Konuşmamız lazım...Isagi'yle"
"Oradan geliyordum zaten. Kırmızı takımın odasından. Kaiser izin vermedi"
"Şu şerefsiz"
"Bana baksana! Sen ne diye çıkıp geldin?! Birde İsagiyi geri getirmek için uğraşıyorsun!"
"Kendimce sebeplerim var"
"Ya senin İsagiyle ilgili ne gibi sebeplerin ola bilir?! Bu yüzden Shidou'yla arama mesafe koyuyorum. Her bokumu yetiştirdi sana değil mi?!"
"İsagi takıma geri geldiğinde teşekkür edersin artık Shidou'ya"
"Gerçekten geri getirebileceğini düşünüyor musun?"
"Evet? İsagiyi ara şimdi"
"Telefonum odada kaldı"Odaya dönünce diğerleri hemen ayağa kalkmıştı
"Rin-chan bak birilerini pencereden fırlatmadan önce bir sakin ol. Bak konuşalım güzelce tamam mı?"
"Meguru bana çocuk muamelesi yapma. Kimseyi fırlattığım yok. Sakinim"Rin Isagi'nin ismini tuşlayıp engellediğini görünce dişlerini bir birine bastırmış ve gözlerini kapatıp bir süre öyle durmuştu. Engeli kaldırıp telefonu kulağına götürdüğünde herkes oturmuş olacakları bekliyordu. Rin kaşlarını çatınca bir tuhaflık olduğunu anlamışlardı
"Numara kullanılmamaktadır diyor. Meguru birde sen ara"
Bir süre sonra Bachira da bıkkınlıkla nefes alıp yanaklarını şişirmişti
"Kahretsin bendede öyle diyor"
"Ne demek oluyor bu?"
"Kaiser görmeden konuşmamız lazım onunla"
"Rin"
"Ne var?"
"Gerekenleri getirdiniz değil mi buraya gelirken?"
"Sence?"
"Güzel. Şimdi gözünüzü dört açın. Hem İsagiyi geri alacağız hemde şu Kaiser'le olan işimi bitireceğim"
"İsagi zeki biri. Orada öyle boş durduğunu düşününce bir garip geliyor"
"Nagi haklı"
"Eli alçıdaydı. Kırılmış. Kendisi bunu yapacak kadar dikkatsiz değil"
"Kaiser'e yaptırır mı bunu?"
"Yok öyle birşey. Kaiser'e izin vermez"
"Rin herşey senin düşündüğün gibi olmaya bilir. Dediğim gibi. Dikkatli olun. İsagiyi yanlız görürseniz hemen konuşmamız gerektiğini anlatıyorsunuz"
"1 hafta sonra gidecek misin?"
"Önümüzde ki 1 haftada kırmızı takımla çıkacaksınız. Ben ortalıkta gözükmemeye çalışacağım. Eğer o güne kadar İsagiyle konuşamazsak plan değişir"
"Sen gelsene bir benimle"
"Daha yeni konuşmadık mı?"
"Az önce sen çağırıyordun şimdi ben çağırıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•GENIUS• - Rinsagi
General FictionSᴇɴɪ sᴇᴠᴍᴇᴋʟᴇ ɴᴇғᴇs ᴀʟᴍᴀᴋ ᴀʀᴀsıɴᴅᴀ sᴇᴄ̧ɪᴍ ʏᴀᴘᴀʙɪʟsᴇʏᴅɪᴍ﹐ sᴇɴɪ sᴇᴠᴅɪɢ̆ɪᴍɪ sᴏ̈ʏʟᴇʏᴇᴄᴇᴋ sᴏɴ ɴᴇғᴇsɪᴍɪ sᴇᴄ̧ᴇʀᴅɪᴍ. Çünkü Rᥙhᥙᥒᥙᥒ rᥙhᥙmᥲ dokᥙᥒmᥙşᥣᥙğᥙ vᥲr...