7

303 25 5
                                    

Pov Klaine

Se întoarse și el sa privească și îl văd cum își strânge pumnul nervos. Se așează mai bine în bancheta și se apleacă ușor și observ arma din mână lui.

- Este aceași mașină ca acum o zi îl aud și îmi ridic o sprânceană spre el. Când am plecat la firma cu ceilalți  doi îmi explică el și eu îmi duc privirea spre oglindă...

Mergeam normal nu vroiam sa îi fac alerți că mi-am dat seama că suntem urmăriți

- Încearcă să scapi de ei..îl aud și privesc ecranul mașini unde aveam harta orașului

- Nu. Rostesc rece....vreau să văd ce vor sa facă,ii spun și îi aud mârâitul furios

- Klaine...mă calci pe nervi. Ți-am spus sa scapi de ei...îmi cere iar și mai furios

- Și eu ți-am spus că nu, stai dracu acolo potolit și lasă-mă să fac ce știu eu mai bine. Ii replic destul de rece și tare și asta îi închide gura...

Fac stânga pe o străduță privind iar în oglindă cum ei rămân tot în spatele nostru și îmi amintesc de acel local și o idee îmi vine.

- La două străzi de aici este un local cu doua ieșiri, voi parca la mijlocul lor, intrăm prin fața și ieșim prin spate,te urci la volan și pleci de aici,ii spun și el vine cu capul între scaune.

- Klaine .. cred  că tu uiți că eu...

- Arh..taci dracu din gura îi spun rapid, încerc doar sa aflu cine sunt și ce vor...ii spun furios

Îl aud cum pufnește și se lasă să cadă în banchetă

- Te voi pedepsi pentru asta Klaine, îți voi scoate toate ființele astea din cap îl aud țipând spre mine și eu doar îmi ridic privirea in oglinda retrovizoare spre el.

-Poate ar trebui sa opresc mașina și să îi las sa îți găurească capul îi replic și îl văd cum își deschide gura sa spună ceva dar o închide înapoi. Privirea lui era rece ,dar avea o sclipire stranie in ea...

- Arh Klaine....se pare că dorim amândoi să conducem....mă întreb cum va fii sexul dintre noi , apăs brusc frâna când îl aud și mă întorc spre el furios...dar el doar stătea și îmi zâmbea ironic.

Arh rechinul incerca să mă calce și mai tare pe nervi, atacând punctul meu sensibil...îmi ridic privirea spre luneta și vad cum se apropie aceea  mașină și mă întorc înapoi spre volan pornind mașina din nou.

Mă îndrept spre acel local fiind acum și mai furios și toată furia mea era îndreptată doar spre el. Trebuia să îi las pe acei indivizi care ne urmăreau sa îi facă felul pur și simplu. De ce dracu mă trezeam eu mereu că îi salvez viata, lovesc volanul brutal și fac încă o data dreapta și văd acel local . Opresc mașina și ies rapid din ea, mă îndrept spre portiera lui și după ce o deschid îl apuc brusc de braț și îl scot afară intrând în localul care era plin de oamenii,il trag după mine spre zona din spate și când ajungem pe acel hol îngust se oprește și mă împinge în perete.

- Treabă asta mă excită al dracului de tare ..îl aud și îmi dau ochii peste cap

- Am impresia că ești bolnav, ai in spate niste tipi care te urmăresc și tu ai mintea bolnava ii scuip eu scârbit

RĂZBUNAREA LUI KLAINE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum