Pov Klaine
Intru in mașină și îl văd și pe el cum intră și îmi întorc privirea spre el,vine rapid printre scaune și mă trage de sacou și îmi dă rapid un sărut.
- Azi vor ajunge acei bărbați ..îmi spune și eu mă pregătesc să plec...Arh...nu îmi place aici în spate îl aud și îmi ridic privirea in oglinda retrovizoare....
- Încetează sa te mai plângi....eu sunt șoferul tu șeful...și așa trebuie sa ne vadă la firmă, așa că stai naibi potolit acolo...ii spun și îl văd cum rânjește satisfăcut...
Pornesc mașina și ies pe porțile imense.
- Azi doamna Maria se va ocupa de bărbați, crede-mă că este mai specialista ca noi doi ii spun și îl aud cum chicotește . La ce ore te vezi cu acel șarpe? Îl întreb și îmi ridic privirea spre el în oglindă și îl văd cum se încruntă...
- Nu mi-a plăcut niciodată de el.. tatăl meu a lucrat ca detectiv până și-a deschis firma asta de transport, Jakele ia fost partener și au ținut o perioada legătură dar apoi nu l-am mai văzut venind la noi acasă...mi sa părut ciudat dar nu am băgat de seamă atunci...
- Xavier....ce anume transportați? Îl întreb și el mă privește ușor confuz
- Niciodată nu am știut exact , firma noastră trimite mașinile spre firmele autorizate , le închiriem sau sunt alte firme care le subînchiriază de la acele firme dar sunt anumiți clienți pe care ii știu, știu ce vor transporta dar nu întotdeauna. Îl aud și îl văd cum cade pe gânduri...
- Xavier...ii spun și își ridică iar ochii în oglindă să mă vadă. Nu ți se pare totuși ciudat că nu ști exact ce transporta mașinile tale...ii zic ușor nevrând să îl acuz de nimic
- Acum că o spui așa ...da..dar niciodată nu mi-a plăcut sa fiu la conducerea acestei firme ,eu m-am ocupat mai mult de cauzele nonprofit de donații pe care chiar le-am făcut cu drag...
- Acum știu asta dar cred că este timpul sa verificam actele firmei,ii spun serios...
- Sigur ,voi cere să mi se aducă tot în biroul tău...am vorbit să îți amenajeze un birou lângă biroul meu
- Nu era nevoie sa faci asta ii spun și îl privesc încruntat
- Ai dreptate...se pare că tu ești șeful spune ironic și îmi dau ochii peste cap când îl văd cum își pune brațele la piept și se trântește în bancheta vrând să pară supărat
- Nu mă duci de nas cu teatrul asta...ii replic și mă concentrez pe condus.
Parchez mașina și când cobor ,coboară și el rapid odată cu mine...ne îndreptăm spre lift dar când intrăm mă trage rapid spre el și îmi prinde chipul în mâinile sale...
- Ști foarte bine că mă exciți când te comporți așa
- Poate o fac intenționat...ii spun și îmi ridic o sprânceană spre el și îl împing in peretele liftului....îl văd cum zâmbește ușor dar mă apropii și îl sărut apăsat... Xavier....sa fii atent azi....presimt că acel șarpe vrea sa te învârtă pe degete....ii spun și îmi trec cu degetul mare peste buzele lui...
CITEȘTI
RĂZBUNAREA LUI KLAINE
ActionDupă 17 ani petrecuți într-o închisoare de maxima securitate pentru o crimă pe care nu a comis-o Klaine Byron respira aerul curat având un singur scop ....avea să se răzbune pe cel care la făcut să piardă totul.....