Pov Klaine
Îmi pun palmele pe umeri săi cu intenția de al împinge dar mă opresc pentru că se îndepărtează el singur și îl văd cum se ridica rapid in picioare și se îndreptă spre arma și acele foi și dispare după o ușă, mă ridic și eu în picioare și doar privesc în jurul meu. Îl văd cum iese fără ele și se oprește, își ridică palma de unde inca ii curgea sânge și își ridică privirea spre mine dar îmi privea corpul și mă uit și eu și văd sângele
- Iarta-ma,te-am murdărit...îi aud vocea ce părea mult mai joasa față de modul lui ironic in care vorbește de obicei.
- Se spala...te doare? Îl întreb și îmi mușc limba. De ce mă interesa pe mine asta? Putea chiar să ii cada mâna aia că nu trebuia să dau doi bani.
Își ridică mâna și o privește de parcă acum o vede prima dată...și îl văd cum strânge pumnul și sângele parcă ii curge și mai tare...
- Asta nu doare.... Klaine îmi spune el numele încet. Ce crezi tu despre mine?
Ca ești un nemernic și un criminal
- Nimic....ii spun lejer, sunteți șeful meu. Nu cred nimic....
- Și daca ți-aș spune că am omorât? Sau că urmează să o fac, ce crezi acum?
Când îl aud îngheț, nu mai respiram ochii îi aveam fix pe el și totul în jurul nostru se oprise.... mi-aș fii dorit să am arma acum sa ii pun un glonț în cap . Mă apropii de el ușor palmele le aveam în pumni,furia din interior era acum un uragan care creștea din ce in ce mai mult...mă opresc la un pas de el și îmi pregătesc pumnul ,îl văd cum ridica capul și mă privește și clipesc mărunt când îi văd privirea înlăcrimată...de ce dracu plângea?
- Nu mai știu ce să fac Klaine,am nevoie de ajutorul tau...îl aud și mă incrunt spre el....
- Pentru ce? Mă trezesc întrebând
- Cineva vrea sa scape de mine sa îmi ia afacerea...îl aud și îmi ridic o sprânceană spre el...
Nu era problema mea asta, nu aveam de gând să mai fac nimic pentru al ajuta. Dar în schimb eram intrigat cine era aceea persoana. Daca vroia sa îi facă rău clar avea un bravo din partea mea. Chiar nu dădeam doi bai pe problemele sale.
- Și eu cum va pot ajuta? Îl întreb sec
- Doar... doar lasă-mă să stau aproape de tine ..îl aud și îmi manjesc ochii spre el...
- Domnule Hunter...
- Arh la dracu ...îl aud țipând și mă opresc. Nu știu ce este in capul tău. ...de ce îți este frica sau daca nu este frica este altceva... dar nu îmi vinde mie gogoși că simți scârbă... te-am simțit cum m-ai sărutat în piscină....fii dracu bărbat și recunoaște ...îmi urla in fața...
Îl privesc prima data ușor socat apoi mima fetei mi sa schimbat în nepăsare
- Da ..ii spun calm, te-am sărutat și poate că mi-a plăcut dar asta nu schimba cu nimic faptul că nu mai vreau sa o fac ....poate am fost doar curios. ...
Face acel pas rapid și îi simt mana pe ceafa mea,mă trage aproape de el și își zdrobește gura de gura mea, mi pun palmele pe umeri săi încercând să îl împing dar el mă apucă și cu cealaltă mână și începe să își miște buzele peste buzele mele...reușesc să îl împing și îmi duc mana la gura și mă șterg cu dosul palmei, privindu-l superior...
CITEȘTI
RĂZBUNAREA LUI KLAINE
ActionDupă 17 ani petrecuți într-o închisoare de maxima securitate pentru o crimă pe care nu a comis-o Klaine Byron respira aerul curat având un singur scop ....avea să se răzbune pe cel care la făcut să piardă totul.....