Pov Xavier
Îl așez ușor în cadă după ce ii dezbrac hainele și pun dusul ușor pe pielea lui ,gura se mișca exact ca în camera în care l-am găsit dar nu puteam înțelege nimic.
- Vă pot ajuta sa îl spălați o aud pe doamna Maria dar ochii ei îl priveau cu teamă...
-Nu, este ok, mă descurc ii spun și îmi pun puțin gel de dus în mâini și încep să îl spăl când trec cu mâna pe spatele lui ii simt oasele și îmi închid ochii strâns, îmi abtineam urletul să iasă mușcând destul de tare interiorul obrazului...,ii spăl parul și trupul și îl ridic ușor cu ajutorul lui Hiller. Îl îmbrac și îl așez în pat și el încă era pierdut în mintea lui.
- A ajuns ,îl aud și realizez că se referă la medic. Și băieți au curățat locul...îl aud înainte să iasă și îmi amintesc iar aceea imagine și mă cutremur . Acel bărbat intra în cameră și prima data îl consultă amănunțit și își îndreaptă atenția spre mine.
- Domnule Hunter ,prietenul dumneavoastră pare sever deshidratat, ii pot pune o perfuzie dar în rest totul pare bine. Doar că este într-o stare aproape "vegetala"mintală. Ce sa întâmplat cu dânsul? Ii aud întrebarea și îl văd pe Hiller cum face un pas in fata mea
- I-a murit cineva drag ..rostește dur....
- Asta ii explica starea, pare într-o depresie severa și după culoarea roșiatică și cearcănele adânci îmi dau seama că el nu a dormit și cred că nu a dormit zile întregi ceea ce îi amplifica această stare. Ii voi pune in perfuzie și un calmant să îl liniștească și să doarmă. Are nevoie de odihna și hrană dar stând atât de mult timp fără ea vă sfătuiesc să începeți cu supe ușoare... momentan el are nevoie de odihna îmi spune și îl văd cum își desface aceea geanta și scoate acea punga și câteva sticluțe . Ii pune perfuzia și agata acea punga in acel dispozitiv metalic și eu mă apropii de el.
Klaine avea ochii deschiși privind tavanul și mă așez pe marginea patului lângă el...
- Iubitule...ii șoptesc și îi mângâi chipul frumos, te rog ... întoarce-te la mine...ochii lui se mișca rapid mutandu-ii in ochii mei dar el rămâne la fel fără nici o reacție.
Mă ridic când văd că îi se închid ușor și îl las sa doarmă...îi mulțumesc medicului și Hiller îl conduce afara. Ies și eu din camera și mă îndrept spre bucătărie unde ii găsesc pe toți.
- Doamna Maria...o fac atentă și vine rapid spre mine. Când Klaine se va trezi vă rog sa ii pregătiți o supă,trebuie să mănânce doar mâncare ușoară.
- Sigur,spune rapid și plec de acolo. Eram atât de dărâmat că nu mai simțeam acum nimic. Încep să merg ușor și când îmi ridic privirea realizez că eram pe marginea piscinei...
Mă așez pe marginea ei lăsând picioarele în ea chiar daca eram îmbrăcat, nu mai conta...
- Își va reveni...aud vocea dura și îl simt cum se așează lângă mine ,ar trebui sa vă odihniți și dumneavoastră.
- Hiller...nu am văzut în viața mea așa ceva....aceea scena...am impresia că îl va marca pe viață nu știu cum va fii când își va reveni. Nu va fii el cu siguranță...era pur, era inocent și....simt că i-am distrus viața îi spun și îmi simt lacrimile pe obraz... Hiller....acum....el mă va ura cu adevărat... l-am transformat într-un ucigaș....
CITEȘTI
RĂZBUNAREA LUI KLAINE
ActionDupă 17 ani petrecuți într-o închisoare de maxima securitate pentru o crimă pe care nu a comis-o Klaine Byron respira aerul curat având un singur scop ....avea să se răzbune pe cel care la făcut să piardă totul.....