11

309 23 1
                                    

Pov Klaine

Întrerupem sărutul când simt că urmează să îmi explodeze toracele și îmi deschid ușor ochii și el își deschide ochii și tot ce vad acolo sunt eu și sunt sigur că și el se vede in iriși mei. Își ridică mâna și îmi mângâie ușor obrazul

- Te mai doare? Mă întreabă ușor și eram incapabil să îi răspund, aveam un nod in gat care nu mă lăsa să vorbesc îmi simt imediat ochii umezi și îmi doresc să mă îndepărtez de el dar nu pot face nici o mișcare....ești speriat...te înțeleg. Îl aud și își retrage mâna dar o prind rapid și o duc spre buze și îi sărut degetele ușor.

- Nu am mai avut contact cu nimeni de la ea....și da, mă sperie mă îngrozește dar mai mult mă îngrozește faptul că te doresc atat de mult. Și îmi doresc să nu fii trecut prin acel iad îmi doresc.... Xavier....fa-ma sa uit de acel iad..ii spun încet și îmi lipsesc buzele ușor și nu vroiam să mă grăbesc cu nimic, gustul lui de alcool cu cel de clor din piscina îmi făcea stomacul sa fluture sa se încarce și să golească pe secundă. Puteam minți că nu simt nimic dar eram prea obosit sa mai fac asta. Vroiam sa simt tot să mă bucur de tot. Era că și cum îmi doream sa plâng și sa rad in același timp. Sărutul lui îmi aducea acei fluturi in stomac și în mintea mea era liniște, ii simt limba fierbinte și o ating ușor cu limba mea, gura îmi era plină de saliva și când se îndepărtează usor de mine acele fire de saliva străluceau pe buzele lui.

Își trece buzele peste obrazul meu sărutând ușor coborând spre maxilar de parcă avea traseul impus mintal și tot ce făcea era să mă facă să fierb ,apa din piscina părea dintr-o dată mult prea fierbinte in jurul nostru...

- Mirosul tău mă inebuneste îl aud rostind peste pielea mea și simt cum tresar ușor sub acei fiorii ce îmi apar pe piele. Vreau sa conduc în seara asta Klaine....

Când îl aud îmi închid ochii, știam la ce se referă și îl trag și mai aproape de mine...îmi ridic mana și o așez pe obrazul lui trecând cu degetul mare peste buza unde avea semnul făcut de mine....

- Atunci te voi lăsa....te voi lăsa pe tine sa conduci azi ..ii spun cu vocea răgușită și iriși lui se întunecă când mă aude, știam că nu se aștepta să îi cedez ...dar îl doream atât de mult în acest moment că nu mai gândeam logic...

Mă împinge în marginea piscinei și mă privește atent in timp ce mainile sale umblau sub apa pe trupul meu,îmi las capul pe spate când îl simt și îmi musc buza...mă apucă de bazin și mă ridica obligandu-ma să îmi încolăcesc picioarele după bazinul lui...

- Daca nu te simți bine te rog să îmi spui...îmi șoptește și îmi sărută pielea gâtului....o sa fac tot posibilul sa nu te doară...ii simt degetele la intrare și își introduce un deget și mijlocul meu se incordeaza,capul îmi cade și mai mult pe spate...ești ok? Mă întreabă și eu doar dau ușor din cap...

Simt cum introduce și al doilea deget și corpul meu parcă este in flăcări...se mișca ușor și eu îmi musc și mai tare buza și respirație îmi devine și mai dezordonata.

- Klaine ...îl aud soptindu-mi numele și își scoate ușor degetele și îl simt cum mă ridica mai sus și îmi strâng ochii mai tare când îl simt....intră ușor dar se oprește și eu mă agăț și mai tare de umeri săi..

- Arh...Drace...șoptesc când îl simt ...

- Vrei să mă opresc? Te doare?

RĂZBUNAREA LUI KLAINE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum