22

194 20 1
                                    

Pov Klaine

Îl trag pe Xavier in spatele meu și îi aud mârâitul dar în momentul acesta prea puțin îmi pasă de părerea lui privesc in jurul nostru și Hiller îmi prinde privirea...in spatele lui și al fratelui său care îi stătea leșinat în brațe se vedea o fereastra așezată pe lung, Hiller își întoarse privirea rapid in zona in care mă uitam eu.

Mă îndrept rapid și închid acea ușa de metal...

- Xavier tine-l pe Dewan,Hiller ajuta-ma cu geamul ăla ii spun rapid și mă îndrept spre el. Trag un glonț dar acesta ricoșează in perete și privesc șocat pe Xavier care își mărise ochi,glonțul trecuse pe lângă el.

- Securizat...ii aud șoapta lui Hiller...

- Trebuie sa iesim ,nu avem alta cale...le spun și și mă întorc spre ei....

Îmi pregătesc arma și ei o fac la fel...

- Klaine...îl aud pe Xavier care îl ținea pe fratele lui Hiller..te rog...ii aud glasul plin de teamă și știam că toată este îndreptată spre mine.

Îl privesc atent și acum in momentul acesta mi-ar fi plăcut să îi spun,sa ii spun că tot ce am spus în camera lui era adevărat. Îmi doream acei copii cu el îmi doream acel viitor cu el. Îmi doream sa ii spun că îl iubesc mai mult decât orice ....dar gura îmi stătea închisă.

Privirea lui sapa adânc și mă ruga să nu plec de lângă el, daca ar ști el că nu mai sunt capabil sa fac asta,la orice pas care mă duce departe de el eu mă înecam..daca ar ști el că în momentul asta îmi venea să plâng doar gândind că el ar putea păți ceva...

Îmi retrag privirea și mă întorc spre Hiller care se pregătea cu Terry să iasă...și fac un pas spre ei

- Mi-ai promis....ii aud vocea...nu lăsa să se întâmple nimic rău cu tine...

Mă întorc furtunos și mă îndrept spre el și îl apuc de ceafa și îl sărut apăsat....dar la fel de repede mă și eliberez și ies imediat după băieți care începuse acea lupta cu armele...

Privesc în dreapta unde se vedea Hiller și încep să merg alert spre el ținând arma pregătită , avea două trupuri la pământ și pășea ușor....

- Trebuie să găsim o ieșire sa ii scoatem de aici....îl aud și îmi întorc rapid privirea spre Terry

- Terry îl strig și vine rapid spre mine.... i-ai pe amândoi și ieșiți pe unde am intrat ...ii spun și da rapid din cap. Noi va  asiguram spatele de aici...acum...ii strig și îl văd cum aleargă înapoi spre aceea cameră.

- Mi se pare că am intrat prea ușor îl aud pe Hiller...

- Nu, el nu se aștepta. Am intrat ziua și sunt sigur că l-am luat prin surprindere. . fii atent...ii cer și înaintăm cu armele pregătite,in fața noastră se auzea gălăgie și îl văd pe Hiller cum răsuflă ușurat...

- Care este situația spune brusc și privesc oamenii care veneau înaintea noastră erau ai noștri...

- Șefu...poliția este pe drum și el nu este in fabrica... pur și simplu nu este nimeni spune și eu îl privesc confuz îmi întorc privirea în spate și încep să aleg și îi simt și pe ei langa mine.

RĂZBUNAREA LUI KLAINE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum