16

190 18 3
                                    

Pov Klaine

Aud zgomotul elicopterului și vad în jurul meu toată aceea agitație dar eu nu mă puteam mișca ..simt atingere pe umărul meu și îmi ridic privirea spre Hiller care mă privea îngrijorat.

- Îl vor duce la spital îmi spune și îmi ridic privirea spre cei de la prim ajutor ,îl băgau in elicopter ,haideți la mașină sa mergem...îmi spune și mă apucă de braț tragandu-ma după el, mă ajută să urc și îmi pune centura de siguranță, nu mai aveam reacție tot ce vedeam era trupul lui plin de sânge întins pe jos.

Abia l-au putut resuscita starea lui era una destul de grava...Hiller urca in mașină și pornește. Locul era împânzit de poliție și acum ei ridicau cele două cadavre .... omorâsem.... era pentru prima data in viața mea când luam viața unei persoane....

- Domnule Byron ..mă atenționează Hiller și îmi ridic privirea spre el....medici vor face tot ce vor putea să îl salveze,îmi pare rău că am ajuns prea târziu....

- Ii vreau morți pe toți....este tot ce îmi este din gura și îmi ridic privirea spre el.... Hiller....azi am devenit cu adevărat un criminal și îi vreau morți pe toți și dacă Xavier nu supraviețuiește la sfârșit eu nu vreau sa mai trăiesc ,dar nu spune nimic...își îndreaptă atenția spre șosea .

Îmi cobor privirea spre mâinile  pe care le aveam în poala,erau pline de sânge, de sângele lui și îmi simt trupul zguduit și îmi aud urletul de neputința cum îmi iese din gât, încep să plâng și îmi pun mâinile pe chip.

- Nu mai suport viața asta...simt că tot se transforma in suferință în jurul meu, nu mai vreau sa trăiesc în acest iad ...îmi ajunge ...vreau sa fie bine ...sa fie bine . Încep să vorbesc furios printre lacrimi....

- Va promit...îl aud,va promit că toți vor plăti...

Ajungem la spital și cobor rapid intrând alergând spre recepție ..

- Xavier Hunter.  Spun și domnișoarele de acolo mă privesc speriate..... Xavier Hunter...rostesc eu și mai dur spre ele...

- L-au băgat de urgență în operație a cedat pe drum....o aud pe una dintre ele și aerul mi se oprește în gât....simt că în orice secunda urma să mă prăbușesc și Hiller vine rapid langa mine și mă apucă de braț...

- Unde putem aștepta? Întreabă și simt cum mă trage după el când îi se arăta zona de așteptare....

Mă așează pe scaun ca un copil mic, nu mai aveam nici o putere să reactionez,îmi închid ochii și mă aplec in fața,îmi pun mâinile pe față și încep iar sa plâng....simțeam că nu mai pot face nimic altceva decât să plâng,mă simțeam neputincios mă simțeam slăbit de toate puterile...aveam doar această furie care creștea în interiorul meu ...aveam o furie pentru toți . Chiar și pentru el ...de ce a ieșit de acolo? De ce nu mă ascultat?

Aud agitație in jurul meu și mă ridic panicat in picioare...mai mulți doctori erau chemați în zona urgenței intrau pe aceea ușa și mă rugam sa nu fie pentru el ...

- Domnule Byron,îmi aud numele și mă întorc și privesc spre acel ofițer de poliție...știu că nu este momentul potrivit dar as dori sa stam puțin de vorbă îmi cere și îmi ridic privirea spre Hiller care da aprobator din cap.

Ne face semn sa îl urmăm și îl văd cum intră într-un salon și îl urmăm și noi...

- Doriți sa va spălați puțin îl aud și îmi cobor iar privirea spre mâinile mele care aveau sângele lui și Hiller îmi face semn spre o ușă care ducea la baie, intru și dau drumul apei și încep să îmi spăl mâinile și când acel sânge se curata simt cum incep sa plâng iar...

RĂZBUNAREA LUI KLAINE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum