10.BÖLÜM

16.4K 1.1K 105
                                    

İyi Okumalar

Bebek


Islak saçlarımı kuruluyordum.

Duş almıştım. En son olanları hatırladım.

Mahalle yemeğinden yeni dönmüştük.

O kadın hastaneye kaldırılmıştı.Merak ettiğim için bende gitmek istemiştim ama Cesur izin vermemiş benim yerime kendisi gitmişti.

Elimi masanın üstündeki telefona attım. Hiçbir bildirim yoktu.

Cesuru aramaya karar verdim.

Rehberden bulup üstüne tıkladım. Bir kaç kere çalsa da açan olmamıştı.Salonda tur atarken dayanamadım merakıma yenik düştüm.

Elime evin anahtarını ve telefonu alıp çıktım.Yan tarafta geçtim hızla, her zaman dolu olan çardaklar boştu.Gülseren'in numarası olsaydı belki onu arardım.

Kapıya doğru adımladım.Bir defa zile bastım.

Bugün hava biraz serindi yeni farkediyordum ,ben saçlarım ıslak ve kısa kolluyla dışarı çıkmıştım.


Ellerimi kollarıma sardım.

Açılmayan kapıya yumruğumun tersiyle vurdum.

Tekrar bir cevap yoktu.Büyük ihtimalle Sezen teyzede hastaneye gitmişti.

Arkamı hızla döndüğüm sıra burnum bir duvara çarptı acıyla inledim.Elim anında burnuma gitti.

Burnum hassastı ve kanayacağına emindim.

İyide arkamda bir duvar yoktu.Ellerimin üstüne koca bir el kapandı.Kafamı kaldırdığımda hiç beklemediğim biriydi, Kayahan önümdeydi.

Bu adam her yerde karşıma çıkmak zorundamıydı.

Cevap aynı mahallede oturuyorduk.Kalbim onu gördüğüm zamanlarda ki gibi hızlı hızlı atıyordu.

Neden öyle oluyordu ki ?

Burnumdan akan sıvıyı hissediyordum.

Kan.

Kalp rahatsızlığım olduğu için bu konularda hassastım.

"Gel otur şöyle"endişeli sesini duyunca şaşırdım.

Benim için endişelenmişmiydi.Ben olsam bende endişelenirdim.

"Sert de çarpmadım nasıl kanar lan" kendi kendine konuşuyor gibiydi.

Elimi tutup burnumun üzerine bıraktı."Böyle sık, kafanı aşağıda tut geliyorum" sessizce ne dediyse yaptım.

Cebinde ki anahtarı çıkarıp içeri girdi.Sezen teyze anahtarını verecek kadar güveniyordu demek ki.Albayın ailesiylede yakındı, özellikle Sancakla araları çok iyidi nedensizce bu düşünce beni rahatsız etti.

Kapıdan gelen Kayahanla yerimde dikleştim.

"Eğ kafanı" diye tok bir sesle konuştu.Tekrar kafamı eğdim.

DİLZEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin