İyi Okumalar
Yüzleşme
Genç adam koltukta sırtını yaslamış oturuyordu.Karşısında ki yatakta baygın halde yatan kadına baktı.Telefonda her ne duyduysa kucağına yığılmıştı o da telaş yapıp arabaya bindiği gibi hastaneye getirmişti genç kadını.
Bileğinde ki saate baktı gece 1'i geçiyordu.Şuan'a kadar sadece teyzesi aramış ona da işi olduğunu söylemişti.Bir kaç kere Cesur'u arasa da telefon çalmış ama cevap veren olmamıştı. Duyduğu minik mırıldanmalarla bakışları yatakta ki kadına döndü.
Bir kaç bir şey fısıldıyor kafasını hareket ettiriyordu.Kabus gördüğünü düşünüp hemen doğruldu oturduğu koltuktan büyük adımlarla yatağın kenarına oturdu bir eli kadının terlemiş olan anlına değdi.Eliyle hiç iğrenmedin sildi.
Mırıldanmalar devam ederken kulağını yaklaştırdı.O sıra kesildi sesi.Kafasını tekrar kaldırıp yüzünü göz hapsine aldı.
Uzun ince kirpikleri yüzüne yakışan burnuyla güzel yüzünde bir kaç kez daha gezindi hareleri.
Açılan kapıyla kendini toplayıp yataktan kalktı.İçeri giren hemşire"Serumu yenilemek için gelmiştim."dedi.Kenara çekildi hemşire işini yaparken o bir kez daha Cesuru aramaya karar verdi.
Tekrar açılmayan telefonla Sancak'tan yardım istemeyi düşündü sonra aklına bugün Talha'yla ettikleri dans geldi.İstemsizce sinirlendi.Bilmiyordu ona ne oluyordu hakkı var mıydı sinirlenmeye ama düşüncelerine söz geçiremiyordu.
Telefonunu geri cebine attı."Serum bitikten sonra tekrar kontrole gelecek doktor bey hastamız uyanırsa teknikerlerden birine iletebilirsiniz."diyerek açıklama yaptı.
Ardından"Geçmiş olsun"diyip odadan ayrıldı ardından kapıyı kapattı.
Tekrar yatağın kenarına gidip oturdu ama bu sefer baş ucuna yarı bir şekilde uzandı.
Bir eli istemsizce yüzüne düşmüş saç tutamında gezindi.Aklıyla hareket edemiyordu.Kalbinede söz geçiremiyordu sadece yapmak istiyordu.
Saç tutamını okşayıp bıraktı.İki parmağının tersiyle yumuşak be pürüzsüz olan yanağını okşadı.Burnunu saçlarına yaklaştırdı. Kokusu çok güzeldi.
Kendisi gibi.
Oturduğu yerden kalktı kantine inip bir kahve alsa iyi olacaktı. Odadan çıktığında aşağı inen merdivenlere doğru ilerledi.
Giriş kata geldiğinde kantinin olduğu alana doğru ilerleyecekken acil kapısından buraya doğru endişeli bir şekilde yürüyen kişileri gördü.
"Komutanım"dedi şaşkınlıkla.
"Kaya.."dedi hızlı adımlarla kendisine yaklaşarak yanında Sancak ve Aysun ablada vardı ve onlarda oldukça endişeliydi.
"Komutanım iyi misiniz?"dedi.
"Kaya Zümra'yı hastaneye kaldırmışlar"dedi.Kayahan'ın kafası karıştı çünkü Zümra'nın hastanede olduğunu kimseye söylememişti.Tek sorun bu da değildi neden bu kadar enişelenmişti.Burnuna kokular geliyordu ama iyi mi kötü mü o da çözememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLZEDE
Ficción GeneralBeni terk eden ailemin mahallesine taşınmıştım en fazla ne olabilirdi ki... Zümra Altun ~ Kayahan Yıldırım