0.1

10.7K 660 397
                                    

x
JUNGKOOK TAEHYUNG'UN YAYININA KONUK OLMUŞ

y
kimin yayınına?

x
Nasıl en sevdiğin modelin tek ve en yakın arkadaşını tanımazsın?
https://m.twitch.tv/thv/live
Hemen gidip bak!!!

...

"Taehyung, bunu yapmak istediğimden emin değilim. Sanırım biraz gerildim..."

Taehyung, evine beni yemek yiyeceğiz diye çağırıp kandırmıştı, ve şimdi onun her yerinde bir şeyler olan yayın odasına oturmuş, yayını başlatmasını bekliyordum.

"Jungkook dalga mı geçiyorsun? Senin işin kameralarla, nasıl gerilebilirsin?"

Haklıydı. Neredeyse her gün kameraların karşısındaydım. Çekimler, davetler, bazen podyum... Ama şimdi Taehyung'u seven insanların karşısında kişisel bir yayına konuk oluyordum. Sadece ikimiz vardık.

"Haklısın ama ben, şey- ben-"

"Heyecanlanınca çok kekeliyorsun Ggukie, sakinleş biraz."

Beni, kendi rahat sandalyesine oturtmuştu. Kendisi ise mutfaktan getirdiği sandalyedeydi. Tek bir hamleyle yan oturmamı sağladı ve ellerini omuzlarıma yerleştirip biraz ovaladı.

"Sakinleşşş. Çok güzelsin harikasın, sakin ol. Onlar sadece izleyici. Ben varım yanında."

Evet sen varsın. Sorun da bu ya.

"Yayını düşünme, sadece benimle beraber oyun oynayacaksın, hepsi bu. Yayın yokmuş gibi."

Benim için, Hoseok adlı arkadaşı ile olan yayınını iptal etmiş, ve normalde onunla oynayacağı oyunu benimle oynamak istemişti.

"Beni kandırdın."

"Hayır, sadece buraya gelmene vesile olmaya çalıştı o yemek. Hem, yalan değildi, yemek yedik. Çok da güzel yapmışım. Elime sağlık."

Yine kendini övmeye başladığında kıkırdadım. Ellerinin baskısı ile sıcacık olmuştu omuzlarım. Geri çekilip dönmeme yardımcı olduğunda kazağımı düzelttim.

"Ya sen de çok şıksın böyle, yanında çapulcu gibi kalmışım baksana. Herkes senin güzelliğine bakacak, kimse oyunumu izlemeyecek. Işığıma gölge düşürüyorsun!"

"Taehyung-ah, evdeki en normal kıyafetlerimle geldim."

Bana yan yan bakıp önündeki büyük ekrana döndü ve bir şeyler yapmaya başladı. Ben de ellerimi, beyaz kazağımın bir kısmını içine tıkıştırdığım siyah bol pantolonumun üzerine koydum ve odasını incelemeye başladım.

Bir duvarda kocaman raflar vardı ve üzerlerinde de figürler vardı. Aralarında tek bildiğim Spiderman olsa da biraz inceledim.

Anime halindeki karakterler, savaşçılar, garip, hayvana benzeyen şeyler ve daha fazlası...

Odanın ledlerini yakmıştı, önümüzde 4 büyük bilgisayar ekranı vardı. Bir tane yetmez miydi, diğer ikisi ne içindi?

"Taehyung."

"Hm?"

Bakışlarını ekrandan çekmeden beni yanıtladı. Klavyede bir şeyler yapıp duruyordu.

"Neden 4 ekranın var?"

Hafifçe geriye yaslandı ve anlatırken işaret parmağı ile her seferinde bir ekranı gösterdi.

"Bu, bununla yayını kontrol ediyorum; bundan oyunu oynuyorum, üstündekini de eğer oyun geniş ekran destekliyorsa diye orada tutuyorum; bundan da kendi yayınımı izliyorum, bir sorun varsa görebilmek için. Sen yorumları buradan okuyabilirsin, sana daha yakın."

celebrity life, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin