1.4

4.7K 398 71
                                    

"Nereye gidiyoruz Taehyung? Eve gittiğimizi sanıyordum."

Taehyung arabayı farklı bir yola saptırdığında merakla başımı ona çevirdim.

"Geçenlerde keşfettiğim bir yer. Hoşuna gidecek, eminim."

Ağaçlık bir yola girdiğimizde yüzümü tekrar cama çevirdim. Birkaç dakika sonra görüş alanıma banklar, yürüyüş yolları ve pek çok spor aktivitesinin yapılabileceği alanlar çıktığında gülümsedim. Her yer yemyeşildi.

"Taehyung, burası çok güzel! Nasıl buldun burayı?"

Bana cevap vermeden arabayı bir yere park ettiğinde kaşlarımı çattım.

"Nasıl buldun?"

"Buldum bir şekilde."

Bu şekilde saçma bir cevap verse de çok takılmamaya çalışarak arabadan indim ve olumsuz düşünceleri kafamdan atmaya çalışarak gülümsedim.

"Jungkook sakın kıpırdama."

Ne olduğunu anlamasam da endişelenerek Taehyung'un sözünü dinledim ve olduğum yerde öylece durmaya başladım. Birden telefon kamerasının sesi geldiğinde yüzümde garip bir ifade ile ona döndüm.

"Ne yapıyorsun?"

Gülümseyerek ekrana bakmaya son verdi ve bana da gösterdi.

Tanrım!

Saçımda kocaman, renkli ve çok güzel kanatları olan bir kelebek vardı ve Taehyung da bunu çekmişti.

"Nerede? Gitti mi?"

Etrafımda dönüp çevreye bakınmaya başladığımda kıkırdadığını duydum.

-
thv
21,2M Takipçi - 6 Takip Edilen

thv: let's get out of this town, drive out of the city, away from the crowds

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

thv: let's get out of this town, drive out of the city, away from the crowds. @jeonggukjeon
19M Beğeni - 32M Yorum

@a: ŞAEKININ BİR YERİNDW I SAID NO ONE HAS TO KNOW WHAT WE DO HIS HANDS ARE IN MY HAIR HIS CLOTHES ARE IN MY ROOM DİYO TAEKOOKTAEKOOKTAEKOOKTAEKOOK
⤷@b: sanırım ben bile inanmaya başladım
⤷@a: GERÇEK ÇÜMKĞ@!&?@!₺&(@!₺?&@;?&

Diğer Yorumlar...

-

Taehyung telefonunda bir şeyler yaptıktan sonra telefonuma gelen bildirimle gülümsedim.

"Post mu attın?"

Beni etiketlediğine dair olan bildirime basınca gördüğüm fotoğrafla şaşırmıştım açıkçası biraz.

"Bunu ne ara çektin ya?"

Bir banka oturmuştuk. Taehyung kolunu omzuma doğru atmıştı, birer içecek almıştık ve bir şeyler konuşuyorduk. Bazense sadece susup etrafa bakınıyorduk ve bu bile mükemmeldi.

"Çekerim ben."

-
jeonggukjeon
56M Takipçi - 1 Takip Edilen

jeonggukjeon: He said, "Let's get out of this town, drive out of the city, away from the crowds

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jeonggukjeon: He said, "Let's get out of this town, drive out of the city, away from the crowds."
58,5M Beğeni - 60M Yorum

@a: nopkuyp
⤷@d: yazık şuna da üzülüyorum

@a: imdst

@a: ejai O-₺)
⤷@b: knk iyi misin amk

Diğer Yorumlar...

-

Tanıdığım ve sinir bozucu bir ses duyana kadar tam olarak bu güzel anlar yaşanıyordu.

"Taehyung, birlikte bulduğumuz yere yeni sevgilini mi getirdin?"

ᝰ.ᐟ

a kişisi benim arkadaşlar

akşama bir bölüm daha atarım muhtemelen kısa oldu çünkü🚶🏻‍♀️

ᝰ.ᐟ

celebrity life, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin