Deneme 2: Sahil

3.1K 281 24
                                    

Son 3

-

"Ne yani anlamadım, Taehyung yine beni bir yere mi götürecek?"

Jimin dakikalardır bir şeyler geveleyip duruyordu, ancak Jungkook'un anlayabildiği tek şey 'Taehyung, götürmek, naz, küsmek, trip'ti.

"Jungkook dinlemiyor musun sen beni ya?"

"Dinlemeye çalışıyorum emin ol."

Gerçekten de Jimin o koltuktan bu koltuğa zıplayıp her bir kelimesinden sonda çığlık attığı ve ara sıra kendi kendime gülme krizlerine girip karnını tutarak yerlere yattığı için, Jungkook hiçbir şey anlamıyordu.

"Diyorum ki, Taehyung Yoongi ile komuşmuş ve bir şeyler organize etmiş. Yarın akşam gelip seni alacakmış, ama ne yapacaksınız bilmiyorum. Sende biraz değişiklik yapmalıyız bu yüzden. Taehyung'un görüp 'Ah bebeğim, keşke dokunabilsem' diyebileceği bir değişiklik. Ama küs olduğun için dokundurtmayacaksın. Hmm..."

Birden sakinleşti ve kendini koltuğa bıraktı. Hızla nefes alıp verip duruyordu, çünkü gerçekten de dakikalardır ne susmuş ne de oturmuştu.

"Buldum! Seni çok seksi bir adam yapacağız Jungkook."

"Şirket buna izin vermez ki."

"Boş ver şirketi şimdi. Sen onların en gözde modelisin, sana hiçbir şey diyemezler. Neler gördüm ben bu sektörde. Dövme yapması tamamen yasak olmasına rağmen dövme yaptıranlar, piercing deldirenler... Yani eğer gözde modelsen, hiçbir şey olmaz!"

Tamam, Jungkook itiraz etmeyecekti. Ama, Jimin'in seksi adamdan kastı tam olarak neydi?

-

"Gerçekten yakışacak mı?"

"Emin ol ateş gibi, taş gibi olacaksın. Ben bile yükseleceğim seni görünce."

Jungkook, kafasına sarılmış o garip şey ile aynadan yansımasına bakıp güldü.

"Daha ne kadar duracak bu?"

"Az sonra çıkarıp yıkarız."

-

"Siktir, Jungkook, Taehyung'u bırak gel biz sevişelim. Çok fena bir şey oldun sen böyle. Eminim Taehyung seni gördüğü anda 'Oha keşke siksem' diyecek."

Jungkook, saçından hallice kırmızı yanakları ile Jimin'e yan bir bakış attı ve aynanın karşısına geçti.

Jimin haklı olabilirdi. Kırmızı saç gerçekten de ona çok yakışmıştı. Parlak, düz saçları öylece alnına dökülüyordu. Parmaklarını yumuşak saçlarının arasında gezdirdi biraz. Taehyung olsa bayılırdı bu saçlarına.

"Jimin, ben Taehyung'u çok özledim."

Bir anda değişen ruh hali Jimin'i şaşırtmıştı. Uzun süredir ondan bu cümleyi duymamıştı, ve sesi gerçekten çok acıklı çıkmıştı. Arkadaşının bu haline üzülen Jimin, ona sıkıca bir sarılma verdi.

"Birazcık daha dayan. Taehyung hatasını anlamalı, böylece daha uzun ve huzurlu bir ilişkiye kavuşacaksınız. Bu özlemine değecek."

celebrity life, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin