thv
20,9M Takipçi - 6 Takip Edilenthv: ben bu cocugu surekli kiriyorum bu sefer de gul aldim @jeonggukjeon
17M Beğeni - 7M Yorum@jeonggukjeon: Gerek yoktu affetmiştim zaten
⤷@thv: hayir hâlâ kirgindin ama cicekleri gorunce cok mutlu oldun cicek benden onemli mi?
⤷@jeonggukjeon: Oyun benden önemli mi?
⤷@a: Taehyung ne yaptın yine çocuğa...@j: birazcık 🤏🏻 kırılmış diye yorumladım
@k: NE JUNGKOOKA GÜL MÜ ALDIN???
@u: Jungkook'un yayında ota boka korkması💀
@z: KARANLIKTA UYUYAMIYORMUŞ WIXMTOZNWJZ
⤷@m: ne beklersin şundan
⤷@n: haklı wıdnfıznwız ekranda birden kadın belirinceki suratını gördünüz mü?
⤷@m: HATIRLATMA ŞUNU WIZKTKXMW@t: Jungkooksshi! Yayında ağladığını gördüm ve çok üzüldüm! Bunun için Taehyung'un güzel yüzünü pataklamak istiyorum~
@c: Jungkook'un korkunca Taehyung'un boynuna sarılması 🥺
@s: bir daha onunla yayın açma
Yorumlar Kapatıldı.
...
Oturmuş, Taehyung ile yaptığımız -benim yarısında gittiğim- yayını izliyordum. Gerçekten de tam bir aptaldım. 2. kez izlerken bile ekranda belirenlerden korkuyordum.
En baştan başlamıştım izlemeye. İnsanlar dalga geçmekte çok haklıydı, boşu boşuna kendimi üzmemin anlamı yoktu. En başından bu yayında bulunmamalıydım, tıpkı onların da dediği gibi. Taehyung benim yüzümden nefret içeren yorumlar almıştı, kesin bu yüzden kapatmıştı son gönderisinin yorumlarını.
Onun boynuna sarıldığım yere geldiğimde gülümsediğini ve bir süre oynamayı bıraktığını gördüm. O zaman yüzüm boynuna gömülü diye görememiştim, bunun üzerine ben de gülümsedim.
Taehyung ile lisede tanışmıştım. Onu ilk gördüğümde ikimiz de çok gençtik. O zamanlar modellik yapmaya yeni başlamıştım ve Taehyung son sınıftı. Bir yıl sınıfta kaldığı için ve okula geç başladığı için liseden 20 yaşında mezun olmuştu, ben ise yeni başlamıştım o zamanlar.
Hep yalnız otururdum, kimseyle konuşmazdım. Bunu görünce bir gün merak etmiş ve gülerek yanıma gelmişti. Yanında iki arkadaşı vardı ve ben yemekhanede öylece oturuyordum. İşte öyle tanışmıştık. Sonra arkadaşları benim sessizliğimden sıkılıp gitse de o hiç gitmeyip benimle yakın olmaya çalışmıştı aylarca.
Sonunda benim kalkıp gittiğim kısma gelmiştim. Ağladığım belli oluyordu, buna rağmen Taehyung bir şey dememişti ve asıl buna kırılmıştım. Biraz zaman geçti ve arkadaşı yayına katıldı. Beraber eğlenerek oyunu oynadılar, Taehyung'un eğlendiğini görünce mutlu hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
celebrity life, tk
Fanfictionmy boy, only breaks his favorite toys. ¡¡friends to lovers