X-Y
X
Taehyung ne yapıyor öyle?Y
JUNGKOOK'UN SURATINA BAK SEN!!...
"Taehyung lütfen, başka zaman açarız..."
Taehyung, beni koltuğuna oturtmuş, yayın açalım diye tutturmuştu.
"Bir şey olmaz Jungkook. Hem 2 gün sonraki çekimlerini duyururuz. Zaten yapacaktın, yayın aracılığı ile yapmış olursun."
Bu dedikleri beni biraz ikna edince onu başımla onaylayıp yayını başlatmasını ve her zaman yaptığı girişi yapmasını izledim. Biraz yeni bir oyun hakkında konuştu ve izleyenlerin fikirlerini aldı, ben bu konulardan pek anlamadığım için sessiz kaldım.
'Jungkook-ah, bir kız arkadaşın var mı?"
Taehyung'un okuduğu soru ile kıpırdandım rahatsızca. İnsanların böyle sorular sormasından hoşlanmıyordum, sonuçta benim özel hayatım onlara ne kazandıracaktı ki? Yine de, Taehyung bu tür soruları hep cevapladığı için ben de cevapladım.
"Hayır, bir kız arkadaşım yok."
Taehyung var. Biz tam olarak neyiz bilmiyorum, ama Taehyung var.
Birden bacağımda hissettiğim büyük ve sıcak elle istemeden gözlerimi irileştirdim. Duruşumu hiç bozmadan göz ucuyla aşağı baktığımda Taehyung'un yavaşça bacağımın içini okşayan elini görmemle derin bir nefes verdim. Kızarmaya başladığıma emindim...
Elimi onun elinin üstüne koyup kendimden uzaklaştırmaya çalışsam da yapamadım. Güçlüydü. Bu çabalarımın üstüne eli daha yukarı çıkıp sıkılaştı. Ona engel olmamı istemediğini belirten bir uyarıydı bir nevi.
Boğazımı temizledim ve az sonra duracağını düşünerek arkama yaslanıp elimi elinden çektim.
...
X-Y
X
Jungkook kıpkırmızı oldu😭
Hasta mı acabaY
Sanmıyorum🤨🤨
Taehyung elini bacağına uzatmış gibi gözüküyor
Ama tam gözükmediği için anlamadım
Of...
"Um- şey- su içip geleceğim ben. Evet."
Taehyung'u umursamadan hızlıca kalkıp odadan çıktım. Nefes nefese mutfağa gittiğimde korksam da kasıklarıma doğru baktım. Etkilenmiştim...
Minicik bir dokunuştu bu, ancak deli gibi etkilenmiştim. Kendimi sakinleştirmeye çalışarak bir bardak su içtim ve bu şekilde oraya gitmeye utandığım için Taehyung'un bir ceketini giydim. Ona tam olan bu ceket benim kasıklarımı fazlasıyla örtüyordu. Tam arkamı dönmüş geri gidecekken açılan kapı ile durdum.
Kapıyı kapattı ve bana doğru gelmeye başladı, sırıtıyordu.
"Nereye kaçıyorsun bakalım? Ne o ceket?"
Dibime kadar geldi ve beni tezgah ile kendi arasına kıstırdı. İstemsizce gözlerimi kaçırdım ve kalbimin sesini duymamasını umdum.
"Ne kaçması yaa su içmeye çıktım ya Taehyung ahah, üşümüştüm de ceketi görünce giyeyim dedim, sorun yoktur umarım."
"Ne sorunu..."
İki yanıma koyduğu ellerine ağrılığını verip yüzüme eğildi.
"Ne gibi sebepler için benim ceketimi giydiğini bilmek, aşırı hoşuma gitti."
"Taehyung yayın-"
Beni dinlemedi ve birden sıcacık dudaklarını benimkilerin üstüne kapattı. Benim için asırlar gibi süren birkaç saniyeden sonra dudaklarımı aralamam için dilini dudaklarıma sürttü. Gözlerim istemsizce kapanırken istediğini yapmamak için direndim.
Dili sertçe dudaklarıma baskı uyguladığında derin bir nefes aldım. Zaten etkilenmiş benim için bu hiç, hiç iyi değildi. Konuşamıyordum, yoksa Taehyung hemen aralanan dudaklarımı fırsat bilecekti.
Sonunda pes etmiş olacak ki geri çekildi. Yani ben öyle sandım.
Birden kendini benim sertleşmiş penisime bastırdığında inlemek için aralanan dudaklarıma eğildi hızla ve dilini içeri itti. Sonunda istediği olmuştu.
...
X-YY
YUH
DUYUYO MUAUB
ĞWKWOQĞWĞĞĞĞPPPHGAAAAAAAX
LAN YOKSA
YOK ARTIK
DEĞİLDİR
yok yok
Hayal dünyamızdan çıkalım
Hayal kırıklığına uğramak istemem😔😔...
Ben ona karşılık vermesem de ısrarla ya alt dudağımı, ya üst dudağımı ya da ikisini birden ağzının içine çekip emiyordu. Öpüşleri gittikçe sesli bir hal alırken aklıma yayının gelmesiyle onu durdurmak için ellerimi omuzlarına koydum. Ancak o bunu yanlış anlamış olacak ki birden ellerini kalçalarımın altına koyup beni tezgaha oturttu.
Dudaklarımdan asla ayrılmazken ceketin fermuarını açtı ve kasıklarımı açığa çıkarıp kendini bastırdı.
"Ah..."
Bu hareketiyle bütün irademi yıkarak ona karşılık vermemi sağladı. Kollarımı sıkıca boynuna sardım ve onu kendime biraz daha bastırdım. Diğer yandan da kalçasının etrafına doladığım bacaklarımla kasıklarını kasıklarıma bastırıyordum.
Kendini geri çekip sertçe penisini penisime çarptırdığında seslice inledim ağzına doğru. Boynuma eğilip biraz bana sürtündü ve geriye düşmüş başımı kaldırmam için bir eli ile boynuma destek olurken tekrar dudaklarıma kapandı.
Salyalarımız çenemize taşarken dilini dişlerimle kıstırıp emmeye başladım. Zevk aldığını belirten mırıltılar boğazından yükselirken telefonu çaldı. Bacağımın altında kalan cebinde hissettiğim titreşimle ondan ayrıldım zar zor.
"Telefona bak Taehyung."
Nefes nefeseydim. Kalbim çıkacaktı sanki. Sakinleşmek için geldiğim mutfakta şimdi neler istiyordum neler...
Ekranda gördüğüm Hoseok'un ismiyle şaşırdım. Bu saatte onu neden arıyordu ki?
Ne beni ne de kasıklarıma uyguladığı baskıyı bırakmadan telefonu açtı.
"Ne var?"
Sinirliydi. Bu anın bölünmesi onu fazlasıyla germişken telefonda duyduğu şeylerle kaşları daha da çatıldı.
"Siktir."
Hızlıca dudaklarıma bir öpücük daha bıraktı ve ben ne olduğunu anlayamadan ağzını ve çenesini koluna silerken yayın odasına girdi.
ᝰ.ᐟ
Kısacık bir bölümle geldim🧍♀️
YA BEN TAEKOOK'U SEVİŞTİRMEDEN UZUN SÜRE DAYANAMAM NAPICAM YA OF O ZAMAN DA BÜTÜN OLAYI KAÇIYO KURGUNUN😭
Neyse bakıcaz artık😔
ᝰ.ᐟ