Tıka basa doymuştum.
Evet, çok fazla yememe rağmen Taehyung sürekli bana yedirmeye devam etmişti. Şimdi de onun yayın koltuğuna oturmuş, yanımda mutfak sandalyelerinden birine oturmuş onu izliyor ve kendimi sorguluyordum.
Onu neden affetmiştim?
Yaptıklarını tekrar yapmayacağı ne malumdu ki?
Korkuyordum işte, güven bu, bir kez kırılmıştı. İncinmiştim bir kez, eskisi gibi belki de asla olamazdık şimdi. Hem o beni öpmüştü bir kere. Bunu unutacağımı söyleyip duruyorum kendime, ama olmuyor. Her saniye aklımda o sıcacık dudakları. Kendimi unutmaya zorluyorum, sanırım başarısız olduğum konulardan biri de unutmak. O ise unutmuş gibi, beni bu an ile baş başa bırakmış gibi. Sanki o gün beni öpen o değilmiş gibi.
Ben kendime geldiğimde o yayını başlatmış, birçok kişi katılınca da minik bir konuşma yapmıştı. İstemiyordum, ekrana bakmak istemiyordum.
Korkuyordum.
Sanki bu ekranda, yorumlara bir şey yazan her bir kişi öpüştüğümüzü biliyordu. Her biri sanki o anı görmüştü ve benim ekrana bakmamı bekliyordu saldırmak için.
"Jungkook?"
Omzuma dokunan el ile yerimde sıçradığımda endişeyle bana bakan onu gördüm. Yani, bana bakıyordu, değil mi?
...
~X
X-Y
X
DUDAKLARINA BAKIYOR DİYORUM SANA
GÖRMÜYOR ÖUSUN SEN
HERKES ÖYLE SÖYŞÜYOR CHATTEY
Ama arkadaş onlarX
Hah
Sence bir arkadaş arkadaşına Taehyung'un Jungkook'a şu an baktığı gibi bakar mı?
Gözlerinin içi gülüyor
Sanki Jungkook izin verse her an dudaklarına yapışabilir gibi duruyor
Bir kez olsun inadını bırak ve tarafsızca şu görüntüye bakY
Ben
Bilmiyorum
Haklı olabilirsin
Yani Taehyung normalde baktığından daha değişik bakıyor
Ama bunun aşk olduğundan emin değilimX
Aşk demiyorum zaten akıllım
Minicik bir hoşlantı veya çekim de olabilir
MKEK!:₺;&;&.92@:94
AAAAAAAAA
GÖRÜSÜN MÜ
BEN AKLIMDA KURMADIM DEĞŞL MİY
KURMADIN
GÖRDÜM AMINA KOYAYWIN
YANAĞINI ÖPTĞ
ÇevrimdışıX
Hey
HEY
BAYILDIN MI?...
Evet.
Yapmıştı.
Taehyung gülümseyerek ıslak bir şekilde yanağımı öpüp geri çekildiğinde ben ağzım açık ona bakıyordum. Gülümseyen yüzü ile şaşkın ve ne halde bile olduğunu bilmediğim suratıma baktı.
"İçimden geldi. Ne? Bir arkadaş, arkadaşını öpemez mi?"
"Taehyung..."
Boğazımı temizledim ve gözlerimi ekran ve Taehyung dışında her yerde gezdirdim.
"Cam açmamı ister misin?"
"Hm?"
"Cam diyorum, açayım mı? Kızardın? Çok mu sıcak?"