~Taehyung
Biraz bekledim ve yayına doluşan insanlara selam verdim."Çok sıkıldım, Jungkook da çekimlere gittiği için yayın açmak istedim. Özellikle bir şey yapmayacağız yani."
Yine de birkaç milyon izleyiciye ulaşınca gülümsedim ve yorumları okumaya başladım. Klasik yorumlar artık canımı sıkıyordu.
"Ah hadi ama, eğlenceli şeyler sorun."
Derin bir nefes aldım ve biraz daha bekledim. Sonunda ilginçleşen soruları okumaya başladım. Neredeyse hepsi Jungkook hakkındaydı.
'Jungkook neden sana küsmüştü?'
Bunu asla cevaplayamazdım. Benim çok umrumda olmasa da Jungkook'un kariyerini mahvedebilirdim ve böyle bir şey yaparsam kendimi asla affetmezdim, ki Jungkook da beni affetmezdi.
Model olmak onun küçüklükten beri hayaliydi. Şimdi de pek büyük olduğu söylenemez. Ona bunu söylesem aramızda dört yaş var ama sanki sen benim bebeğimmişsin gibi seninle ilgileniyorum der, dudaklarını büzüp kaşlarını çatar ve kafama vurmaya çalışırdı. Onun sinirli ve sevimli hallerini o kadar çok seviyordum ki, bazen bilerek onu sinirlendiriyordum. Sonra bunun farkına vardığında daha da kızıyordu.
'Jungkook çok sevimli!!! Değil mi Taehyungsshi?'
"Evet haklısın, o gerçekten çok sevimli. Siz onu bir de sinirliyken görün!"
Minik bir kahkaha attım ancak gördüğüm yorumla birden gülüşüm silindi.
'Jungkook ile neden görüşmeye devam ediyorsun? Eminim aptal şeylere küsüp duruyordur.'
Jungkook benim her şeyimdi. Onu bir gün görmezsem ne yapardım, hiç bilmiyordum. Jennie ile birlikteyken onu göremediğim ger gün çıldırıyor gibi oluyordum, ama o kız her seferinde benim dikkatimi bedenine çekmeye çalışıyordu. Oturup doğru düzgün düşünememiştim bile. Belki bana bir alan tanısaydı Jungkook'a yaptığım şeyi daha erken fark ederdim.
Jungkook asla aptal ve gereksiz şeylere küsmezdi. Eğer bir şeye küserse veya kızarsa, muhakkak haklıdır, özellikle de benim yaptığım bir şeyse.
"Hayır, Jungkook aptal şeylere küsmez. Ben de bir insanım ve iradem, düşüncelerim var. Gereksiz bir şeye küsse neden onun gönlünü almaya çalışayım? Beni yönetebilirmişsiniz gibi konuşmayı bırakın ve böyle düşünen her kim varsa tam şu an yayını terk etsin. Ben Jungkook'u ezmenize izin vermem, veremem. Benim hayatımda olan kişi o, sizler değilsiniz. Sizleri de çok seviyorum ve bunu doğru şekilde hissedip yerini ve sınırını bilen herkes benimle arkadaşmışçasına konuşabilir. Bunu gerçek takipçilerim biliyor zaten.
Bir diğer konu. Yayınlarda Jungkook varken yaptığınız o aptal yorumları görmediğimi sanıyorsunuz. Yanılıyorsunuz. Eminim bilmeyenler vardır, Jungkook'a direkt hakaret eden herkesi engelliyorum. Ona göre konuşun ve haddinizi bilin."
Yayının izlenmesinde en ufak bir azalma olmamıştı, hatta artmıştı. Yorumlarda beni tebrik edenleri görüyordum. Jungkook'u sevenler de yayınlarımı izlemeye başlamışlardı son zamanlarda ve onların Jungkook için yaptığı güzel yorumları gördükçe kalbim ısınıyor, Jungkook'a olan özlemim artıyordu. Onu sarmalamak, öpmek istiyordum...
Bana unutmamı söylemişti, ama bunun imkansız olduğunu bilmiyordu işte.
Benim ona ihtiyacım vardı. Keşke yokmuş gibi yapabilseydim, ama bakışlarımdan bile anlaşıldığına emindim. Tabii Jungkook bakışlarımı önemseyip herhangi bir anlam arıyorsa...
'Jungkook ile sadece arkadaş mısınız cidden?'
Bunun cevabını ben de bilmiyordum. Hatta Jungkook'un bile bilmediğine emindim. Biz, arkadaş rolü yapıyorduk... Ya da en azından ben yapmaya çalışıyordum, ne kadar başarılıydım, orası tartışma konusu tabii...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
celebrity life, tk
Fanfictionmy boy, only breaks his favorite toys. ¡¡friends to lovers