"Taehyung, ben arkadaş edinmek istiyorum."
"N-ne? Bu da nereden çıktı şimdi? Ben varım ya Jungkook."
Yaramdan gözlerini ayırmış, tam dibindeki gözlerime kilitlemişti bakışlarını.
İstiyordum, çünkü arkadaşlık duygusunu farklı insanlar ile tatmadan Taehyung'a karşı olan hislerimin normal olup olmadığını anlayamazdım.
"Ne alakası var Taehyung? Senin de bir sürü arkadaşın var, ben sana gelip 'Ben varım ya Taehyung' demiyorum. Sen, arkadaş edinmemi istemiyor musun?"
Haklılığım karşısında affalamıştı şimdi. Boğazını temizledi ve gergince pamuğu bırakıp sargı bezini eline aldı.
"Ben- yani, tabii isterim. Neden istemeyeyim? Tabii ki benden başka arkadaşların da olmalı. Ben sadece, yani, sen öyle bir anda söyleyince, şaşırdım. Sonuçta yıllardır tek arkadaşın benim..."
Sesi sonlara doğru kısıldığında işini bitirdiği bileğimi serbest bıraktı, ancak elimi hâlâ tutuyordu ve donuk bakışları da oradaydı.
"Taehyung, sana 'Seninle bir daha konuşmayacağım' demiyorum. Farkındayım, senden uzaklaşacağımı düşünüyorsun, ama ben öyle şeyler asla yapmam."
Alttan ona yaptığım göndermeyle parmaklarını avucumun içine yerleştirip elimi hafifçe sıktı. Bakışları hâlâ ellerimizdeydi.
"Ben, öyle düşünmüyorum."
Ona güven vermek istedim ve gülümseyerek konuşmaya devam ettim.
"Endişelenme, bir şekilde güzel bir arkadaş edineceğim ve seni onunla tanıştıracağım. Belki birbirinizi seversiniz, hm?"
Boştaki elimi bana bakmasını sağlamak adına yanağına koydum ve baş parmağımla pürüzsüz tenini sevdim biraz. Esmer, kusursuz tenine bitiyordum ve bunu göstermekten asla geri kalmıyordum. Bu, onun da hoşuna giderdi hep.
"Tamam, ama tanıştıracaksın beni. Anlaştık mı?"
"Anlaştık."
Elimi, elinden kurtardım ve serçe parmaklarımızı birbirine geçirdim.
"Serçe parmak sözü."
Hâlâ aşağıda duran ellerimize baktı ve güldü.
"Tanrım, böyle bir şey olduğunu bile unutmuşum. Bunu en son seninle yapmıştık."
Aklıma gelen anı ile güldüm.
"Evet, hatırlıyorum. Bisiklet yarışı yapacaktık ve kaybeden diğerine istediği kadar dondurma alacaktı. Bunun sözünü vermiştik, ama ben bisikletten düşünce tamamen aklımızdan çıktı."
Yüzündeki gülümseme buruklaştığında elini biraz hareket ettirip parmağını sıktı ve baş parmağı ile elimi okşadı. Kalbim hızlanırken garip bir hisse kapıldım o an. Sanırım geçmişin getirdiği görüntüler, şimdiki biz ile karşılaşınca büyüdüğümüzü anlamıştım. Evet, kesinlikle bunun hissiydi bu.
"Jungkook, o dondurma sözünü yarın seni dondurmacıya götürerek tutabilir miyim?"
Bir anlık nefesimi tuttum. En son beraber dondurmacıya gittiğimizde benim doğum günümdü ve Taehyung bana sevdiğim her çeşit dondurmadan iki top vermişti. Evet, vermişti. Benim için o günlüğüne oranın sahibi ile anlaşmış ve ne kadar ödediğini bilmesem de bana istediğim her dondurmadan vermişti. Taktığı o komik şapka ile birlikte.
"Ne gülüyorsun bakayım?"
"Taehyung, dondurmacı şapkan hâlâ duruyor mu?"
Kıkırdadı ve elini yavaşça elimden çekip mutfaktan çıktı.
"Hemen geliyorum!"
...
32M Beğeni - 43M Yorum
jeonggukjeon: Taehyung, lütfen bize dön ve şapkadaki minik yıldız ve çiçek resimlerini ve önündeki pembe dondurma maketini göster... @thv
@thv: ASLA zaten zorla giydirdin bana o sapkayi
⤷@jeonggukjeon: Ya Taehyung bir de bayıl istersen, sadece şapka duruyor mu dedim yıllardır bunu bekliyormuş gibi giyip geldin
⤷@thv: hayatimda senin kadar yalanci birini daha gormedim ben yaaa...@x: agliyim de gorun @y
⤷@y: o sapkayi gormek icin her seyimi veririm@u: barıştınız mı yani?
@a: AAAAAAAA ÇPK TALI yayında jungkook öyle kızınca aranız kötü olur sandım😭
Diğer Yorumlar...
...
Benim için cidden yorucu bir gün olmuştu. Sürekli düşünmüştüm. Yemek yerken, yayın yaparken, elim kesildiğinde... Ama asla bir sonuca varamamak beni daha da fazla yoruyordu. Bir de Jennie çıkmıştı başıma...
+82...
Bizi barıştıracaksın
Taehyung seni dinlerJungkook
Öyle mi?
Lütfen, gece gece bir de seninle uğraşmak istemiyorum
Şimdi seni engelleyeceğim ve bir daha bana yazmayacaksın+82...
Senin yüzünden ayrıldık anladın mıJungkook
Hayır, sen onu aldattığın için ayrıldınız?+82...
Ahahah
Sana böyle mi söyledi?
Bak
Taehyung bana aşık
Benim için ölür
Ama sen
Sen onu kandırdın
Sana aşık değil
Seni sevmiyor anladın mı?Jungkook
Hayal dünyandan çık
Neler diyorsun sen?
Arkadaşız biz
yazıyor...+82...
Taehyung'u senden geri alacağım
Sana dokunmaya bile tiksiniyorJungkook
Onunla öpüştüm
görüldüᝰ.ᐟ
Minik kısa bir bölüm daha atayım dedim, iki gün önce atamadım çünkü. Bunu da sabah 4'te yazıyorum...
Gideyim de uyuyayım, sonra 2'de falan kalkıyorum öğlen:(
Güncelleme: 15:30'da uyandım.
ᝰ.ᐟ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
celebrity life, tk
Fanfictionmy boy, only breaks his favorite toys. ¡¡friends to lovers