5-Bölüm

1.1K 46 4
                                    

İyi okumalarrrrrrrr............





Derinden şapur şupur sesler geliyordu.Uyku sersemi bir şekilde bu sesin ne olduğunu anlamadığım için gözlerimi açmaya çalışıyordum.Yatağımda bir ağırlık hissettim.Ardından hem kıkırdama ve şapur şupur sesler gelmeye devam ediyordu.Gözlerimi açıp kafamı sesin geldiği yeri görünce şaşkınlıktan hiçbir tepki veremedim.Atlas uyandığımı fark edip kahkaha atarak elindeki karpuzu göstererek"günaydun ablacımm karpuz yer misin buz gibi sulu sulu" diyerek yiyerek yarısına getirdiği karpuzu ağızıma kadar getirdi.

Atlas uyandığımı fark edip kahkaha atarak elindeki karpuzu göstererek"günaydun ablacımm karpuz yer misin buz gibi sulu sulu" diyerek yiyerek yarısına getirdiği karpuzu ağızıma kadar getirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(atlas yatakta olduğunu düşünün temsili resimdir)


 O kadar içten istekli bakıyordu ki hafif bir şekilde gülümseyip bir ısırıp alarak "sanada günaydın karpuz canavarı"dedim. Ona takmış olduğum lakap hoşuna gitmiş olmalı ki bir anda ayağa kalkıp yatağımda zıplayarak"ben artık karpuz canavarıyım"diyerek bağırmaya başladı.Onun bu haline yattığım yerden gülümseyerek bakarken bir anda odanın kapısının açılması ile oraya baktım.Bize şaşkın gözler ile bakan bir adet akın vardı.Atlası görmesi ile hızla odaya girip"vay bacaksıza bak sen benden önce prensesi uyandırmaya gelmiş bile"diyerek atlası kucakladığı gibi yatağımdan indirdi.Atlas abisinin onu yatağımdan indirdiğine sinir olmuş olmalı ki kaşlarını çatıp bir anda akının ayağına basıp "anneeeee" diyerek bağırarak odadan koşarak çıktı. Akın durum karşısında kal gelmiş gibi ağızı açık donup kaldı. Yüzündeki dehşete düşmüş hali ile "gördün mü ne yaptığını" dediği an kahkahalar ile gülmeye başladım. Yüzü o kadar komikti ki atlasın yaptığı davranış karşısında gülmemek elde değildi. Ona güldüğümü fark edip kaşlarını çatıp ellerini bellerine koyup kavgaya hazır mahalleli teyzeler gibi durup "sen abine mi gülüyorsun bakayım" dedi. Yüzündeki ciddi ifadesini gördüğüm an bir anda gülmeyi bırakıp gözlerimi korku ile büyütüp yatakta hızla toparlanarak "yooo gülmüyorum" diyerek kafamı iki yana salladım. 


Akının yüzünde bir anda joker gülümsemesi olup mavinin en açık göz rengindeki gözlerini de kocaman açıp üzerime doğru yürüp "Evet evet güldün hatta kahkaha attın. Bittin bücür sen" diyip üstüme atlaması ile yatağın diğer tarafına kaçıp çığlık atarak odadan koşarak çıktım. Arkamdan "kaçma yakalıyacam seni gel buraya " diye bağırma sesi ile "imdattt" diyerek çığlık çığlığa merdivenlerden koşarak inmeye başladım. Arkamdan da aynı hızda birinin indiğini anlayınca altı basamak birden atlamam ile bir anda havada birinin kucağında buldum kendimi. Anın şaşkınlığı ile kafamı kaldırdığım zaman ilk gördüğüm andan beri çekindiğim evin en büyük oğlunun kucağında olduğumu anladım. Şaşkınlık ile bakarken onun gözlerinde ki telaş ile "ne oldu kimden kaçıyorsun iyi misin" diyerek bakmaya devam etti. Gözlerindeki sönmüş hayat ışığı zihnimde bir anda canlanan  görüntüyle eşleşti.

Zengin Aile Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin