3.Bölüm

4.7K 183 28
                                    

Senden tek isteğim anılarımızı saklaman.


;

Kerem'den

Duru'lar gideli neredeyse tam iki ay oluyordu. Duru'suz bir iki ay.

Duru ile çocukluktan beri arkadaştık, her şeyimizi birbirimizle paylaşır bir sorun olursa birlikte çözmeye çalışırdık ve bu kendimizi bildik bileli öyleydi.

Onlar taşınmadan iki ay önce Duru neredeyse benimle olan tüm iletişimini kesmişti. Okulda veya mahallede ne zaman beni görse ya yolunu değiştirip beni hiç tanımamış gibi davranıyor ya da kısaca selamlaşıp gidiyordu ve bu durum benim cidden canımı sıkıyordu. Sürekli yaşadıklarımızı hatırlayıp acaba ona yanlış bir şey mi yaptım düşüncesi beynimi yiyip bitiriyordu çünkü bu dünyada en son isteyeceklerimden birisi Duru'yu kırmak veya üzecek bir şey yapmaktı.

O gün idmandan çıkıp eve geldiğimde canım sıkkındı çünkü bu aralar beynimin içinde yaşadığım kargaşalar beni bıktırmaya başlamıştı. Bir yanda sevdiğim kız, Duru' nun artık aramıza koyduğu mesafe, derslerin yoğunluğu varken diğer yandan ise bu sebepler yüzünden performansımın düştüğü futbol vardı.

Geldiğim gibi daha kıyafetlerimi değiştirmeden direkt sırt üstü yatağa yatıp tavana bakarak bunları düşünüyordum. Biraz zaman geçtikten sonra tam kalkıp duş alacakken telefonuma gelen mesaj sesiyle duraksadım, normalde bakmadan duşa girecekken mesaj atan kişinin Duru olduğunu gördüğümde anlandıramadığım bir endişeyle mesaj sekmesine girdim. Çünkü uzun zamandır hem kendini benden uzak tutarak aramıza mesafe koyuyor hem de mesajlarıma kısa kısa cevaplar vererek artık benimle konuşmak istemediğini açıkca belli ediyordu. Daha fazla beklemeden sohbet yerine girdim.

WhatsApp

Duru
Kerem..

Duru
Her zaman ki yerimize gelir misin?

Duru
Seninle bir şey konuşmam lazım.

Kerem
Gelirim Duru.

Kerem
Bir şey mi oldu?

Duru
Hayır sadece seninle konuşmamız lazım.

Duru
Yarım saate buluşalım?

Kerem
Tamam.

Kerem
İdmandan geldim duş almam lazım.

Kerem
Geç kalabilirim.

Duru
Sıkıntı yok.

Duru
Geç kalırsan beklerim.

Kerem
Tamam.
(görüldü)


Artık gerçekten sıkılmıştım. Duş alıp çıktıktan sonra Duru ile sözleştiğimiz yere doğrudur yürümeye başlamıştım. Yürürken aynı zamanda benimle ne konuşacağını kestirmeye çalışıyordum. Bunca zamandır aramıza mesafe koymuştu fakat bugün kendisi bana mesaj atıp buluşmak istediğini söylüyordu. Ne konuşacağını gerçekten çok merak ediyordum.

Bu düşüncelerle yürürken oturduğumuz bankın orada ayakta duran Duru'yu gördüm. Onu gerçekten özlemiştim. Beni gördüğü gibi banka geri oturmuş ve gelmemi beklemişti. Hızlı adımlarla yanına giderken hemen yanına oturdum ve Duru konuşmaya başlamıştı. Açıkçası onunla sarılmayı isterdim.

Duru konuşmayı bitirdiğinde ona hala şaşkınca bakıyordum. Duru benden hoşlanıyor, ailesiyle birlikte buradan taşınıyor, üstelik bir daha görüşmeyeceğimizden bahsediyordu. Ben hala bu konuştuklarını beynimde tartarken onu kırmadan nasıl bir cevap vereceğimi düşünüyorum. Çünkü Duru başkasından hoşlandığımı biliyordu.. Ama ona asla kızmıyordum, benden hoşlanması onun suçu değildi. Kalbiniz bazen en olmayacak kişiye de aşık olabiliyordu veya hiç aklınıza gelmeyecek olan kişiyi bile ev olarak sahiplenebiliyordu.

Tam ona cevap verecekken Duru hızlıca kalkıp koşar adımlarla gitmeye başlamıştı ne yapacağımı şaşırıp hızlıca arkasından görüşürüz diye bağırmıştım. Duymuş ve duymamış olsun biz onunla her zaman birbirimizi görecektik ister 5 yıl sonra ister 10 yıl sonra ne zaman olacağı fark etmezdi.

Duru gittikten yaklaşık bi yarım saat sonra bende kalıp evime gitmiştim. İlk işim Duru'ya yazıp, konuşmak isteyeceğim olacaktı fakat telefonu elime aldığımda hiç ummadığım bir manzarayla karşılaşmıştım. Duru beni her yerden engellemişti.

Geçen süre boyunca sürekli Duru ile iletişime geçmeye çalışmış, annemle birlikte onların evine bile gelmiştim fakat yaptıklarımın hepsi hüsranla sonuçlanmıştı.

Sonunda buradan gidecekleri gün geldiğinde yine bir umut belki benimle konuşur diye oraya gidiyordum. Evlerine vardığımda Duru tam arabaya binecekken annesi onu durdurup beni göstermişti. Duru yanıma geldiğinde hiç zaman kaybetmeden ona sarılıp öpmüştüm çünkü o benim çocukluk arkadaşımdı, her yerde onunla yaşadığımız anılar vardı. Ona sarılırken aynı zaman da tekrar görğşeceğimize dair bir şeyler söylüyordum fakat Duru'nun bunları taktığında bile emin değildim ve sonunda Durular arabaya binip gidiyordu ben ise orada öylece durmuş arabanın arkasından bakıyordum. Ancak sonradan kafama dank etmişti Duru giderken yanında çocukluğumuda götürüyordu.

...

________

Hepinize merhabalar, önümüzdeki bölümde artık gelecekte ki olayları yazmayı planlıyorum bu bölüme kadar yaşananların hepsi geçmiş zamandan kesitlerdi bilginiz olsun.
Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın veya kafa karışıklığına sebep olan bir şey varsa lütfen sormayı unutmayın. Önceki bölümde düzenli yazicam demistim ama okumalar az olduğu için yazmama gerek yok diye düşündüm ama bir an okuyanlar olduğunu da hatırladım. Neyse iyi günler.

Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin