12.Bölüm

3.8K 168 84
                                    

" İkilemi çözemedim hala, ama yok ki sorasım
Ne zaman buradaydın ki şimdi kaybolasın?"

;

Koşarak Yunusların yanına gittiğimde kolunu cimcikleyip sessiz bir şekilde konuşmaya başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Koşarak Yunusların yanına gittiğimde kolunu cimcikleyip sessiz bir şekilde konuşmaya başlamıştım."Gerizekalı ne bağırıyorsun, rezil ettin bizi. Allah'dan çaktırmayarak yapacağım dedin. "

"Ya ne bileyim kızım anlık oldu işte. "

"Hem sen onu boşver, biraz uzak duralım Yunus'cum. Basına açık antrenmandayız ya dikkat çekebiliriz." Yunus'da bir şeyleri çakmış gibi duruken kafasını sallayıp Barış'ın yanına doğru gitmeye başlamıştı.

Barış'ın yanına gittiğimizde ben, Kerem, Yunus ve yanımızda boşu boşuna duran Torreira vardı.

Açıkcası bu durum Barış'ın da garibine gitmiş olacak ki tek kaşını kaldırarak yan yana dizilmiş bize bakıyordu.

"Hayırdır seytan üçlüsü, ne oldu? "

"Hiçbir şey. "

"Hiçbir şey. "

"Hiçbir şey. "

Üçümüzün aynı anda söylediği kelime ile gözlerini devirmişti.

"Çıkarın ağzınızda ki baklayı. "

"Ya boşversenize, ben direkt konuya dalıyorum. "

Kerem ve ben birbirimize baktığımızda Yunus çoktan konuşmaya başlamıştı.

"Kanka Rashica'yı boşver. Biz derbide onları yediğimizde gidip whatsapptan dalga geçersin. Al işte oraya gidersen böyle olur ne güzel koyduk gibisinden. Ama eğer onlar bize koyarsa o da dalga geçebilir tam olarak hareketlerini kestiremiyorum."

Sözünü bitirip yere baktığında aklına bir şey gelmiş gibi yeniden kafasını kaldırmıştı.

" Hatta onların takımında uvuspu çocu diye gezen biri vardı. Her an Rashica'ya da küfür öğretip bize videosunu attırabilir. "

Yunus hızını kesmeyip konuşmaya devam ettiğinde Torreira ise hala ne olduğunu anlamamamıştı.

" Gerçi öyle bir sey olursa haber ver de Apo'ya söyleyelim. Bi goril sevincini yapsın hepsi kaçar."

Barış derin nefes alıp sabır dinlediğinde konuşmaya başlamıştı. "Ya arkadasım sen mal mısın? Adam başka takıma gitti diye düşman mı kesilelim?"

"Ne yaparsa yapsın, hangi takıma giderse gitsin, bize saygısızlık yapmadığı sürece banane veya bizene . "

Kerem Yunus'a al işte bakışları atarken geri Barış'a dönmüştü . "Kanka biz sen üzülmüşsündür diye şey yaptık ya "

"Ne yaptınız Kerem? Bu salak Yunus'u sözcü seçip beni teselli etmeye mi geldiniz? Olm komik olmayın."

"Hoop salak Yunus bilmem ne, neler oluyor? Bende buradayım. "

Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin