13. Bölüm

3.4K 157 89
                                    

" Saydım, kaç gün oldu
Saydım, kaç gece doldu
Saydım, her gün aynı, dön
Dön istersen."

;

"Ya Selin vallahi şuraya düşüp bayılacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ya Selin vallahi şuraya düşüp bayılacağım. Saat daha sabahın 9'u nereye gideceğiz?"

"Ya kızım sen hazırlansana hem işinde öğleden sonra başlıyor, benimle görüşmek mi istemiyorsun anlamadım ki. "

"Tamam Selin. Tamam." Telefonu kapattığımda tavanla bakışıyordum.

Selin, ben Galatasaray'da işe başlayacağımı öğrendiğimiz günün ardından ailesinin isteği üzerine kısa süreli onların yanına gitmişti.

O da spor psikoloğu olduğu için işe başladığı zaman fazla zamanım kalmaz diyerek her şeyi yapmaya çalışıyordu.

Dün akşam ailesinin yanından dönmüş, bugünde beni arayıp dışarı çıkarmaya çalışıyordu. Bunu başarmıştı da.

***

Son olarak sıktığım parfüm ile aynaya bakıyordum. Güzel olmuştum ya, idare eder yani.

Telefonuma gelen mesaj ile hızlıca ayakkabımı giyip aşağıya inmiştim.

Selin'i görmemle üstüne atlamam bir olmuştu.

"Kızım çok özledim ya. "

"Ya oha Duru yavaş. İkimiz birlikte düşeceğiz şimdi." dediğiyle birlikte kucağından inmiştim.

"Neyse hadi nereye gidiyoruz sabahın köründe? "

"Kahvaltıya gideceğiz sonra sen bana ne yaptığını anlatacaksın sonra seni işine bırakacağım sonra, sonrası yok işte bu kadar." konuşmasını bitirip beni arabaya soktuğunda kemerimi takıyordum.

Selin'de arabaya binip kemerini taktığında arabayı çalıştırmaya başlamıştı.

"Ee ne oldu?"

"Kızım bekle, oraya gidince anlatacağım. Hem öyle daha iyi oluyor. "Kafasını salladığında telefonuma gelen mesajla uygulamaya girmiştim.

-Esmer Sevdalıları ile Kankaları Yunus -

Grup açıklaması
Güzeller içinden bir seni seçtim
Kalbimi sana ben sana verdim


Yunus :
Duru neredesin?

Yunus :
Müsaitsen seni kaçırmaya geleceğiz.

Yunus :
Bir şeyler yaparız.

Yunus :
Sonra birlikte antrenmana geçeriz.

Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin