21.Bölüm

2.6K 123 76
                                    

" Hadi deli oğlan
Hadi belime dolan
Hele bi' öp bakalım
Kızı dudağından  "

;

"Duru, Duru! "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Duru, Duru! "

"Hm? "

"Geldik artık, kalkar mısın bende geçeyim. " Tek gözümü açıp baktığımda Kerem'i bana eğilmiş olan gördüm.

Ona baktığımı gördüğünde benden biraz uzaklaşmıştı.

"Saat kaç? " etrafa bakarken sorduğum soru ile oflamıştı.

"Telefonundan bakabilirsin. " gözlerim ağrıdığı için göz devirememiştim. Telefonumu çıkartıp saate baktığımda gece 1 olduğunu gördüm. Selin'e beni alması için mesaj attığımda telefonu geri kapatmıştım.

Kafamı kaldırıp yeniden otobüse baktığımda sadece ikimizin olduğunu gördüm.

"Kerem?" ona döndüğümde ne oldu der gibi bakıyordu.

"Ne oldu orada, ne dedi sana o? " gözlerini kapatıp nefesini verdiğinde dikkatlice mimiklerine bakıyordum.

"Duru, şimdi konuşmayalım. Kalbini kırarım, o yüzden artık kalk bende evime gideyim. "

"Sen, onun sana ne dediğini söylemeden şuradan şuraya gitmem. "
Bana mal mısın bakışı atıp gözlerini devirmişti.

"Sakin sakin konuşalım diyorum. Çekil de artık evime gideyim. " ikimizde sanki göz kırpmama yarışına girmişiz gibi gözlerimizi kırpmadan birbirimize bakıyorduk.

"Çekilmiyorum."

"Çekil."

"Çekilmiyorum. "

"Çekil. "

"ÇEKİLMİYORUM. "

"ÇEKİL." ayağa kalkıp üstümden geçmeye çalışırken kolunu tutup ısırmaya başladım.

"AH BIRAKSANA YA, NE YAPIYORSUN?!" kolunu bırakıp ayağa kalktığımda onu ittirip geri yerine oturtmuştum.

O koltukta oturmuş şaşkınlıkla bana baktığında bende elimi önümde birleştirip ayakta ona bakıyordum.

"Sana diyorumki, o saha da ne KONUŞTUNUZ. " hala hipnotize olmuş gibi alttan bana baktığında yutkunarak gözlerini kaçırdı.

"KEREM!" ona doğru bağırmam ile aniden bana döndüğünde bu sefer ben yutkundum.

"SENİN ONU NASIL SEVDİĞİNİ ANLATTI. ONU UNUTAMADIĞINI, MAÇTA BİLE SÜREKLİ ONA BAKTIĞINI SÖYLEDİ. KENDİM GÖRMESEM İNANMAYACAKTIM AMA BEN BİLE GÖRDÜM ONA NASIL BAKTIĞINI. ONU İTTİRMEDEN ÖNCE BANA NE DEDİ BİLİYOR MUSUN? " onun aksine ben süt dökmüş kedi gibiydim. Kafamı hayır anlamında salladığımda histerik bi gülüş atmıştı.

Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin