"İnan ki senden başka
Senden başka, senden başka
Kimse yok içimde
Kimse yok içimde";
"Ayrılalım. " sessizliğini bozduğunda elimdeki bakışlarım ona döndü."Ne? " karşımda oturan Kerem'e bakakalmıştım.
"Duydun işte. Ayrılalım. " soğuk çıkan sesi ile ürperdiğimi hissettim.
Nasıl bu kadar duygusuz olabiliyordu?
"Neden? "
"Artık seni sevmiyorum. " bunu biliyordum zaten.
Son günlerdeki davranışlarından, konuşmalarından ve bakışlarından.
"Hiç mi sevmiyorsun? " umutlu çıkan sesime karşı o çok umutsuzdu.
"Hiç sevmiyorum. " burukça gülümsediğimde koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başladı.
Kapıya ulaştığında bana döndü. "Bana yaşattığın her şey için teşekkür ederim. Allah'a emanet ol. " bir şey dememe izin vermeden kapıyı çarpıp çıktı.
Sadece kapıya bakıyordum.
Bu kadar kolay mıydı?
Yavaşca yere çöktüğümde duvara yaslandım.
Kerem gitmişti.
Evime gitmek istiyordum ama evim gitmişti.
Her şeyimde ona sığındığım adam gitmişti.
Ağlamak istiyordum.. Daha bir hafta önce 8.ayımız dolmuştu.
Gözlerimde biriken yaşlar yavaş yavaş süzüldüğünde boğazımda yumru oluşmuştu, yutkunamıyordum.
Yerden kalkıp yatak odama doğru ilerlemeye başladım. Yatağa oturup battaniyenin altına girdiğimde ağlamaya başladım.
Ben Kerem'i istiyordum.
Ben, beni öpmeye kıyamayan sevgilimi istiyordum.
Telefonumu çıkartıp Selin'i aradığımda açmamıştı.
Sinirle elimi sıktığımda bu sefer Yunus'u aradım. O da açmıyordu. Gözlerim bu sefer sinirle doluyordu.
Hızlıca kalkıp üstüme ceket aldığımda anahtarımı alıp dışarı çıktım.
Binadan çıktığımda karşımda gördüğüm manzara ile tabiri caizse gözlerim yuvalarından çıkacaktı.
Kerem Nehir'e doğru eğilmiş bir şeyler söylüyorken Nehir bir anda sarılmıştı ona. Bu hareketi ile durduğumda Kerem'de beni fark etmiş olmalı ki bana bakmıştı.
Gözlerim dolu dolu ona bakıyorken o ise Nehir'in ona sarılmasına izin vermiş üstüne üstlük bunu bana bakarak yapıyordu.
Hızlıca gözlerimi sildiğimde yürümeye başladım. Yanlarından geçip gittiğimde Nehir'in ona seni seviyorum dediğini duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBaşlangıç - 13.07.2023 Bitiş - 28.01.2024