" Öyle kolay aşık olmam
Ama senin ayrı bi' havan var. ";
"NASIL BANA SÖYLEMEZSİNİZ YA?! HANİ İLK BENİM HABERİM OLACAKTI?"
Yunus sabahın köründe Kerem'i de alıp evime gelmişti. Kerem ile koltukta otururken ben onun kolunun altındaydım. Neredeyse gözlerim kapanacakken Yunus'un bağırmasıyla geri açılıyordu.
"Olm bana bak kızın üstüne bağırıp durma çakarım sana bir tane. "
"Yemedik sevgilini. Hem o yokken ben vardim."sevgilini dediğinde gözlerim kapalı bir şekilde yüzümde tebessüm oluşmuştu. Biz sevgili olmuştuk, yaa ümmeti Muhammed.
"Yoo, asıl sen yokken o vardı." Yunus'da ayakta durmak yerine bizim önümüzde yere oturduğunda elleri ile dizlerini sabitlemişti.
"Heee doğru ya, o zaman siz çocukluk aşkı mı oluyorsunuz? " Kerem saçlarımı öpüp geri Yunus'a döndü.
"Bir nevi." Kerem'de kafasını bana yasladığında Yunus göz devirmişti.
"Benim hala uykum geliyor ya. " Kerem dediğimle birlikte saate bakmıştı.
"Saat dokuz. " antrenman öğleden sonra olduğu için sıkıntıyla oflamıştım.
"Ne diye bu saatte getirdinki bizi? Kızı uykusundan ettik. "
"Ne bileyim olm, heyecandan uyuyamadım zaten. "
"Gerizekalı. "
"Duru,hadi kalk da odana geç güzelim. Bizde kalkalım artık."
Kafamı sallayıp ayağa kalktığımda ikisiyle de sarılmıştım. Kapının önüne geldiğimizde Kerem yanağımdan öpüp gitmişti.
Bende kapıyı kilitletip geri uyumaya gittiğimde hızlıca yatağıma girip gözlerimi kapatmıştım.
***
Çalan kapı ile tekrar uyandığımda saate baktım. Saatin 11 olduğunu gördüğümde oflayarak kapıyı açmıştım.
"Kızım neler öğrendim neler.. " içeriye bodoslama giren Selin ile bir iki adım geriledim.
"Ne oluyor be? "
"Hani geçen bunlar nasıl nişanlanmış dediklerimiz var ya," hızlıca oturma odasına gidip koltuğa oturduğunda bende kapıyı kapatıp arkasından gittim.
"Eee? "
"Olm bunlar bebek için evlenmiş. "
"NE? "
"Bende duyduğumda bir iki saniye beynimin durduğunu hissettim ama öyleymiş. "
"Vay be... İyi bari en azından ortadaki bebeği düşünüp karar vermişler. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBaşlangıç - 13.07.2023 Bitiş - 28.01.2024