" Sen biraz tehlikelisin
Gördüklerimin en güzelisin. ";
"Hocam? " Kerem ile aynı anda konuşmamız ile birbirimize baktık."Çocuklar siz ne yapıyorsunuz? " Okan Hoca'nın söyledikleri ile ben yere bakarken Kerem ise yukarı bakmaya başlamıştı.
"Utandırmayalım yeni aşk kuşlarımızı hocam." Kerem ile birlikte sesin geldiği yöne doğru bakarken salak gibi sırıtan bi adet Barış görüş alanımıza girmişti.
"Sen ne konuşuyorsun? " Kerem'in gülümseyerek Barış'a ithafen konuşması ile birlikte yanımızdaki birkaç kişi dağılmıştı.
"Doğru konuşuyorum? "Barış'da sırıtarak konuştuğunda Yunus onu dürtmüştü.
Kerem'in kolunu tutarak ona yaklaştığımda dikkatini bana verdi.
"Kerem, tamam uzatmayalım zaten rezil olduk. " kafasını salladığında kolunu bıraktım."Eğer biraz daha uzatırsanız 1 saat daha fazla antrenman yazdırırım size. Geçin şimdi. " Hepimiz kafa salladığımızda Hoca yanımızdan ayrılmıştı.
"Al işte Barış, senin yüzünden rezil olduk. "
"Ne alakası var Duru'cum illa ki açıklayacaksınız. Hem siz benden dolayı rezil olmadınız. Kerem'in sırtındayken, herkesin içinde sahaya düşmenizle rezil oldunuz. " koluna hızlıca geçirdiğimde takımdan diğerleri de geri yanımıza gelmişti.
"Hayırlı olsun. "
"Hayırlı olsun."
"Mutluluklar."
"Hayırlı olsun. "
Sırasıyla Nicolo, Mertens, Torreira ve Mauro'nun söyledikleri ile yere doğru bakıp geri onlara döndüm.
"Teşekkür ederiz. " Kerem'in sırıtarak söylediği şey ile Yunus gülerek beni dürtmüştü.
"Ne zaman sevgili oldunuz?" Mauro'nun sesi ile yeniden onlara döndük.
Kerem beni omzunun altına alarak ona cevap verdi. "Dün."
"Yeniden hayırlı olsun," İcardi'nin bana söylediği şey ile gülümsedim. O da bana gülümsedikten sonra Kerem'in yanına geçti.
"Geçmiş olsun." üzülmüş gibi yaparak Kerem'in omzunu sıvadığında kaşlarımı çattım.
Kerem'de üzgünce başını salladığında el sıkışıp gitmişti.
Diğerleri ile konuşmadan hızlıca içeriye doğru giderken kolumdan çekilmem ile arkamı döndüm.
Kerem'i görmem ile ellerimi önümde bağlayıp vücudumu ona doğru döndürdüm. "Ne oldu?"