" İsmin bir şarkı ve ben hep seni söylerim
Başkalarına baksa da seni arar gözlerim. ";
"Bu iki oluyor. "
Kerem'in derin nefes alıp konuşmasıyla Yunus'da gülmeyi bırakıp ona bakmıştı.
"Ne iki oluyor? "
"Bugün şu saçma konunun benim üzerimden açılması diyorum, iki oluyor. "
"Bu konu sana saçma mı geliyor? "
Kerem gözlerini Yunus'da çekip bana baktığında gergin yüzü yavaş yavaş eski haline dönmüştü.
"Hayır hayır, bu konuyu seninle konuştuktan sonra yine açılması ve her seferinde sanki pot kırmışım gibi görünmesi saçma geliyor. Senlik bir şey yok."
"Peki. "omzumu silkerek cevap vermemden sonra daha fazla konuşmamak için telefonumu elime almıştım.
" Duru?" Yunus'un seslenmesiyle ona doğru dönmüştüm.
" Efendim?" telefonumu kapatıp masaya bıraktığımda devam etti.
" Sence sarışın mı, kumral mı yoksa esmer mi? " tek kaşını kaldırıp sorduğu soruyla bende tek kaşımı kaldırıp cevap vermiştim.
"Ne yapacaksın? "
"Arkadaşlarıma ayarlayacağım ya seni, şık elemem lazım. Malum bir sürü sap tanıyorum. "
Kerem la havle çekip olduğu yere daha da sinerken masaya bakmaya başlamıştı.
"Esmer. "
"Ne? " Yunus anlamamış gözlerle bana bakarken devam ettim.
"Daha demin sordun ya Yunus, esmer severim. "
"Haaa, esmeer"
Kerem tek kaşını kaldırıp bana sorgulayan gözlerle baktığında Yunus'un konuşmaya başlamasıyla geri masaya bakmaya başlamıştı.
"Esmer seviyorsun demek?"
"Evet, esmer seviyorum. " başımı sallayıp onu onayladığımda o da önüne dönmüştü.
"Kerem'in de hiç esmere benzeyen bir yanı yok ya, bildiğin sarışın kumral değişik bir şey bu. "
"Olmasına gerek yok zaten. "
Kerem kafasını kaldırıp bana baktığında ne diyeceğini merak ediyordum.
"Niye, esmer olsam sevmez misin beni?"
Omuzlarımı bilmiyorum derecesinde silkmiştim. Yavaş yavaş kaşlarını çatıp dudaklarını büzmüştü.
"Durucum, ayip olmazsa bir sey daha sorabilir miyim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBaşlangıç - 13.07.2023 Bitiş - 28.01.2024