"Seni gördüm göreli şaşırdım
Dolaşırım bi başıma
Seni bildim bileli kaçırdım
Şu aklı başımdan";
Duru'dan"GOOOOOOOLLL! " duyduğum bağırışlar ile gözlerim dolu Kerem'e bakıyordum.
Hızlıca gözlerimi silip alkışlamaya başladım.
Old trafford'a skor Kerem'in attığı gol ile 2.2 olmuştu.
Kerem gol sevincini yaptığında bizimkiler etrafında çember kurup onu içlerine almıştı.
Aralıklardan onu gördüğümde her seferinde kahkaha atıyordu. Onunla birlikte benimde yüzümde kocaman bir kahkaha atma iç güdüsü beliriyordu.
Bizimkilerden kurtulduğunda hızlıca gözleri ile beni aramış bulduğunda ise kocaman gülümseyip elleri ile kalp yapmıştı.
Bu hareketi ile neredeyse ağzım yırtılırcasına gülümsemeye başladım.
Hızlıca yerlerine geçtiklerinde biz de yedek kulübesinde ki yerimizi almıştık.
***
İcardi'nin kaçırdığı penaltı ile umutsuzca geri yerimize sindik.
"Ya siz bu adamın kolay gol sevmediğini bilmiyor musunuz? Bak şimdi iki üç dakikaya nasıl sevinçten havalara uçuracak bizi. " yanımda ki Halil'in söyledikleri ile gülümsedim ve geri sahaya döndüm.
Aradan geçen dakikalar sonrasında İcardi'nin attığı gol ile tabiri caizse uA old trafford'u sesleri ile birlikte yıkıyordu.
Yedek oyuncuların yarısı tebrik için yanlarına gitmeye başladığında Halil beni de kolumdan tutup götürmüştü.
Hızlıca İcardi'yi tebrik ettiğimde diğer oyuncular ile de kısa kısa konuşmuştuk.
Gözlerim Kerem'i aramaya başladığında yedek kulubesinin orada saçlarını kurutmaya çalıştığını gördüm.
Hızlıca oraya doğru koştuğumda neredeyse herkesin gözü hala deli gibi sevinen İcardi'deydi.
Yedek kulübesine yaklaştığımda daha da hızlanıp Kerem'in sırtına atladım.
Elleri bacaklarımı bulduğunda boynuna sarıldım. Kerem gülmeye başladığında sırtından inip hızlıca sarıldım. Herkes yavaş yavaş dağılmaya başladığında acele ile konuşmaya başladım.
"O çen büyüdünde gol mü attın çen " yanaklarını sıkmaya başladığımda sevinçle gözleri parlamıştı.
"Gördün mü sana kalp yaptım sonra?" heyecanla konuşmasına gülümserken hızlıca kafamı salladım.