25.Bölüm

2.3K 122 40
                                    

" Bunu mahvettik
Alınmak yok, darılmak yok. "

;

Kerem'den

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kerem'den

"Tamam yeter artık. " masadan kalktığım gibi Duru'nun yanına doğru ilerlemeye başladım.

Yunus'da kalkıp kolumu tuttuğunda duraksadım.

"Madem bir bok yemişsin sonuçlarına katlanacaksın kardeşim. "

"Sanki gerçekten onu aldatmışım gibi konuşuyorsun ya cidden seni anlamıyorum . " kolumu elinden kurtarıp pistte dans eden Duru'ya doğru ilerledim.

Yanında ki adama doğru gülüp konuşmaya başladığında daha da fazla hızlandım.

Yanına vardığım gibi kolunu tutup ara koridorlardan birine soktum. Onu duvara yaslayıp, duvar ile arama aldığımda üzülmüş gibi dudağını büzdü.

"Ne yapıyorsun ya, eğleniyorduk ne güzel." biraz daha kendine gelmiş gibiydi.

"Ben eğlenmiyordum. " dişlerimin arasında konuşmam ile sırıtmaya başladı.

"Ama ben eğleniyordum. O yüzden kolumu bırak. " kolunu elimden kurtarıp beni ittirdiğinde yerimden kımıldamadan ona bakıyordum.

"Çekil, gideceğim! "

"Beni dinlemeden hiçbir yere gitmeyeceksin! " histerik bir gülüş attı.

"Seni dinlemem gereken hiçbir şey yok! Ve unuttuysan biz ayrıldık. Zırt pırt kolumdan tutup beni bir yere getiremezsin! " dedikleriyle birlikte biraz daha ona yaklaştığımda, arkasında ki duvara sindi.

"Öyle bir getiririm ki, ne olduğunu anlayamazsın bile.. " gözleri dudaklarımı bulduğunda yutkundu.

Hala benden etkileniyordu. Sırıtmaya başladığımda gözleri dudaklarımdan ayrılıp gözlerime geldi. Onu öpmek istiyordum.

Ayaklarının üstüne çıkıp yükseldiğinde ne yaptığını anlamaya çalıştım.

Bana yaklaştığında dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. Kokusu ciğerlerime dolarken yutkundum.

"Sen kendine gelmediğin sürece hiçbir bok yapamazsın. O yüzden bırak şu tripleri, kendine gelmeye çalış. Çünkü bundan sonra çok ihtiyacın olacak. " kulağımdan ayrılıp yere bastığında beni omzumdan ittirip ilerlemeye başladı.

Ben arkasından onu izlerken hissettiğim tek şey, onu daha demin öpmemiş olmamın pişmanlığıydı.

***

Yoğun bir baş ağrısı ile uyandığımda hızlıca duşa girdim. Kıyafetlerimi giyip kahvaltımı yaptığımda mutfağı toplayıp arabama bindim.

Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin