5.Bölüm

4.4K 175 129
                                    

"Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde."

;

Duru'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Duru'dan

Topu kafasına attığım gibi yanında ki kızla birlikte arkasını döndü.

Ben ise hedefi tam on ikiden vurmanın gururuyla sırıtarak ona bakıyordum.

Biraz önce geçtiği yolları hızla geri dönerken ben ise merakla ne diyeceğini merak ediyordum.

Beni kolumdan tutarak hızla sahanın arka tarafına getirmişti. Bu hep böyle gergin miydi ya da değişmiş miydi?

"Kızım sen sorunlu musun, ne zannediyorsun kendini? Aklınca Nicolo'nun intikamını mı aldın, zeki misin sen? . "Dedikten sonra sinirle soluyarak bana baktı. Sesi yavaş yavaş yükseliyordu.

"Asıl sen sorunlu musun, geldiğimden beri beni hiç tanımamış gibi davranıyorsun?" ona baktım.

Yüzünde hala en ufak mimik bile yoktu, hissiz gibi bakıyordu ve belkide bana karşı içinde öfke bile olmayacak kadar hissizdir.

"Ve evet sen daha demin nasıl Nicolo'nun kafasına yanlışlıkla nasıl top attıysan bende yanlışlıkla sana atmışımdır, ne diye büyütüyorsun ki? " benim sesim de yavaş yavaş yükselmeye başladığında yanımızda kimsenin olmamasına sevinmiştim.

"Seni tanımıyorum çünkü. Benim tanıdığım Duru ne olursa olsun benimle olan iletişimini kesmezdi, beni hemen unutmazdı, beni bırakmak istemezdi."

Bana baktığında geldiğimden bu yana ilk defa farklı baktığını görmüştüm, kırgın bakıyordu.

"Seninle konuşmak için her yolu denedim ama sen inatla beni kendinden soğuttun. Şimdi ise gelmiş beni tanımıyormuş gibi davranıyorsun diyorsun çünkü seni tanımıyorum." Cümlesini bitirdiğinde bana bakmaya başlamıştı.

Benden soğumuş muydu artık?

Konuşmam gerektiğini anladığımda söze girdim.

"Bak ne dersen haklısın ama benide anlamaya çalış, senden hoşlanıyordum senin bana hiçbir zaman umut vermemene rağmen senden hoşlanıyordum."

"Bunların hiçbiri bir sebep sayılmaz. Ya da boşversene gelmiş burada ergenler gibi neden benimle iletişimini kestiğini soruyorum. Cidden ne yaparsan yap artık umrumda değil. Yeniden hoş geldin, yeni işin hayırlı olsun. Şimdi Nicolo'nun yanına gidebilirsin."

Bu kadar mıydı, cidden mi? Hem ne diye Nicolo'ya takılıyordu ki, ben onun yanındaki sevgilisine bir şey diyor muydum, hayır.

" Senin o kızın yanına gittiğin gibi mi?" Diye sırıtarak sorduğumda, o da aynı benim gibi sırıtarak cevap vermişti.

"Aynen öyle."

Kerem aramızda ki konuşmayı sonlandırdıktan sonra hızlıca tesisin ön tarafına gitmişti.

Ben Olmalıydım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin