🥂
VİSAL
Çağılalkan: Bir daha ki konserde, kulise yanıma gel dedi.
Çağılalkan: Beni özel olarak yanına çağırdı.
Çağılalkan: Gelseydin keşke, seni görmek isterdim dedi.
Çağılalkan: Özgü bunlar bana çok fazla.
Çağılalkan: Gerçekten kendimi rüyada gibi hissediyorum ve bir gün bu rüyadan uyanırsam eğer hayatımda ki en büyük yıkımı yaşarım.
Çağılalkan: Ciddiyim bu arada. Son günlerde yaşanan hiçbir şey gerçekmiş gibi gelmiyor.
Çağılalkan: Birkaç gün öncesine kadar Sefa Giray için yok gibiydim sanki.
Çağılalkan: Adımızı yan yana geçirmeyi bırak onunla etkileşimde bile zor bulunuyordum.
Çağılalkan: Ama şimdi nereye baksam o ve ben.
Çağılalkan: Adımız yan yana yazılıyor artık ve beni önemsiyormuş gibi hissediyorum.
Çağılalkan: Deliriyorum galiba.
Özgühanx: Çağıl sadece çok fazla düşünüyorsun.
Özgühanx: Düşünüyorsun, düşünüyorsun ve bir zamandan sonra kafanda kurmaya başlıyorsun.
Özgühanx: Sefa Giray sana demedi mi bu olaylardan öncede seni tanıyordum, takip ediyordum ve beğeniyordum diye.
Özgühanx: Sana sözlerinin gerçek olduğuna inandırması için daha ne yapması gerek bilmiyorum valla.
Çağılalkan: Ben mi çok düşünüyorum gerçekten de.
Özgühanx: Sen çok fazla düşünüyorsun Çağılım.
Özgühanx: Oluruna bırak. Hem zaten ne olacaksa en sonunda olur, unutma.
Özgühanx: Hem sen eve vardın mı?
Çağılalkan: Yarım saat önce indim uçaktan ama hâlâ Bulut beyi bekliyorum.
Çağılalkan: Bir türlü gelmek bilmedi.
Özgühanx: Bulut mu geldii?
Çağılalkan: Ben İstanbuldayken sürpriz yapmış annemgile. Annem birkaç haftalığına geldiğini söyledi ama tam bilmiyorum.
Özgühanx: Anladım hayatım. Buluta selam söyle.
Özgühanx: En kısa zamanda buraya da beklediğimi de iletmeyi unutma.
Çağılalkan: Ay sende ne çok seviyorsun Bulutu.
Çağılalkan: Söylerim biricik Bulutuna selamlarını.
Çağılalkan: Hadi görüşürüz.
Özgühanx: Çağııl, abini kıskanıp durma slflwşglak
Özgühanx: Seni ondan daha çok seviyorum.
Çağılalkan: Beni ondan daha çok sevmelisin zaten. Yoksa öyle bir trip atarım ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL | Texting
Teen Fiction[Tamamlandı] Aktifmagazin: Son zamanların sevilen ismi, şarkılarıyla ün salmış, sesiyle insanları kendine hayran bırakan Sefa Giray Taşkın dün gece katıldığı bir programda kendisine sorulan "ideal tipinizi karşılayabilen birisi var mı? Bize b...