🥂
VİSAL
"En başta tüm bunları anlatabilirdin bana Sefa Giray" dedim ve ellerimi göğsümde birleşitirip bakışlarımı ona çevirdim. "O kadar mı anlayışsız bir insan gibi duruyorum oradan?" diyerek gözlerimi bir saniye bile olsun gözlerinden çekmedim. "Hayır tabii ki Çağıl" diyerek o da bakışlarını bana çevirdi. "Anlayışsız bir insan değilsin" dedi. "Bunu sana anlatsaydım anlardın, biliyorum" diyerek bir süre sustu. "Sana güvenmediğimden değil anlatmama sebebim ama anlatamadım işte" diyerek gözlerini benden kaçırdı.
"Peki" dedim bende bakışlarımı ondan kaçırırkem. "Oğuz Denizin yurt dışından gelince tekrar birlikte olmak istediğini falan söylemişti" dedim şüpheli bir şekilde. "O tamamen Oğuzun kafasında kurması Çağıl" diyerek ellerini önünde birleştirdi ve gözlerini gözlerime sabitledi. "Bizi sevgili zannederken çok destekledi" dedi. "Bizi yakıştırıyordu ve ayrıldıktan sonra Deniz yurt dışından gelince bizim aramızı tekrar yapmaya çalıştı, bu sadece" diyerek cümlelerine son noktayı koydu.
"Sana yemin ediyorum Çağıl" dedi birkaç dakikanın sonunda tekrar konuşmaya başlarken. "Senden hiçbir şey saklamak istemedim" dedi. "Hata benim, aptalım gerçekten senden bunları sakladığım için" dedi. "Eşşeğim ama affet be kızım" diyerek gözlerini gözlerime sabitledi. "Bir haftamın nasıl geçtiğini bile bilmiyorum" dedi. "Sensiz olmuyor Çağıl yemin ederim" diyerek elini kaldırıp saçlarını karıştırdı.
"Sensiz de olmuyor Sefa Giray" dedim. "Ama hâlâ kırgın hissediyorum" dedim ve bakışlarımı ondan kaçırdım.
Söylemişti her şeyi ama kırgınlığım neden geçmiyordu?
"Bir tanem" dedi ve yavaşça ayağa kalkıp bana doğru birkaç adım atarak tam önümde durdu. "Hayatım" dedi ve ellerini belime yerleştirdi. "Hayatımın anlamı" diyerek gözlerime bakmayı sürdürdü. "Özür dilerim" dedi. "Binlerce kez özür dilerim senden" dedi ve sustu bir süre. "Hatalıyım, aptalın tekiyim" diyerek belimde ki ellerini sıklaştırdı ve gözlerini gözlerime sabitledi. "Ama sensiz yapamıyorum" dedi. "Aşkım" diyerek bana doğru biraz daha yaklaştı ve yavaşça bana sarıldı. "Bir tanem benim" diyerek boyun girintime küçük bir öpücük kondurdu.
"Aptal gibi hissettirdin bana" dedim sarılmasına karşılık vermeyerek. "Senin yüzünden kendimi bok gibi hissettim" dedim çatallaşmış sesimle. Ve ondan ayrılıp geriye doğru bir adım attım. "Aptalsın sen" dedim gözlerimden yaşların akmasına izin vererek ve elimi kaldırıp hızla göğsüne vurdum. "Bana bunu yapmaya hakkın yoktu" dedim. "Anlatsaydın anlardım Sefa" diyerek bir kez daha göğsüne hızla vurdum ve yavaşça arkamı dönerek gözlerimi gözlerinden çektim.
"Anlardın biliyorum" dedi o da aynı şekilde çatallaşmış sesiyle ve elini saçlarıma götürüp saçlarımın ucuna öpücük kondurdu. "En çok sen anlardın beni" dedi. "Aptalım" dedi hemen ardından hırıltılı nefesiyle. "Gerizekalının tekiyim" dedi ve sustu bir süre. "Ama seni çok seviyorum Çağıl" dedi ve bana biraz daha yaklaşarak arkadan bana sarıldı. "Sana aşığım" dedi. "Aramızın bozulmasından korktum, bana karşı tepki vermenden korktum" dedi. "Biliyorum bu konuda bana tepki vermezdin ama korktum ne bileyim?" diyerek başını omzuma yerleştirdi ve saçlarımı koklayama devam etti.
"Özür dilerim" dedi. "Çağıl senden binlerce kez özür dileyebilirim" dedi ve sustu bir süre. "Ama bizi yok etme" dedi. "Sensiz yapamam ki ben" diyerek çatallaşmış sesiyle konuşmasına devam etti. "Bizi elinin tersiyle itme" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL | Texting
Teen Fiction[Tamamlandı] Aktifmagazin: Son zamanların sevilen ismi, şarkılarıyla ün salmış, sesiyle insanları kendine hayran bırakan Sefa Giray Taşkın dün gece katıldığı bir programda kendisine sorulan "ideal tipinizi karşılayabilen birisi var mı? Bize b...