🥂
VISAL
🖤
(19.08.2023)
726: Çok yakışıklı bir bey kendisi ya.
910: Yeni şarkılar ne zamaaann??
7251: Arkadaşlar ben artık Sefa konseri istiyorum help.
93: Karısıyla ne zaman foto atacak acaba??
-93
034: Her gün foto atıyor ya zaten amk79: ÇOK YAKIŞIKLI YA.
0273: Gözlere can kurban demek istiyorum.
527: Kurban verene kurban verenee
Özgühanx, Buluttalkn, Oğuzaaslan, Çağılalkan ve 628.361 diğer kişi beğendi.
🥂
Saçlarımı kendi halinde salık bırakarak aynada son kez kendime baktım ve yavaşça ayağa kalkarak sehpanın üzerinde bulunan telefonumu aldım ve biraz önce Sefanın attığı mesaja cevap verdim.
Sefa♥︎: Kapıdayım güzelim.
Çağılalkan: Geliyoruum.
Telefonun ekranını kapatıp saçlarımı son kez düzelttim ve telefonu çantama koyarak hızla odadan çıktım.
Saat sekize doğru geliyordu ve bugün için Sefayla sözleşmiştik. Şık bir yere götüreceğini söylemişti ve bende ona göre giyinmiştim. Üstüme kırmızı hafif fırfırlı bir elbise giymeyi tercih etmiştim. Yüzüme ise hafif makyaj yapmıştım.
Ellerimi birbirine sürterek elimde ki çantayı sıkıca tuttum ve ayakkabılarımı da giyindikten sonra dış kapıyı açarak dışarı çıktım. Bulutla Özgünün nerede olduklarını bilmiyordum. Bana söylemeden bir yere gitmişlerdi ve doğrusu nereye gittikleri pek de umurumda değildi. Araları iyi olsun yeterdi benim için.
Evin anahtarını çantamın içine koyup kapıyı ardımdan kapattım ve bakışlarımı arabasının önünde gömleğinin yakasıyla uğraşan Sefaya çevirdim. Hemen ardından ise gülümseyerek ona doğru adımladım. Onun bakışları da birkaç saniye sonra bana dönmüş ve yüzünden eksik etmediği gülümsemesiyle birlikte gözlerimin içine bakıyordu.
Onda en sevdiğim şey bu olabilirdi. Gözleri gözlerime her değdiği an yüzünde gülümseme belirirdi.
"Sevgilim" dedi ona doğru adımlarken. "Göz kamaştırıcı olmuşsun" diyerek bana doğru bir adım attı ve elini belime koyarak beni kendine yaklaştırdı. Dudaklarını saçlarımın üstüne değdirerek beni yavaşça öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL | Texting
Teen Fiction[Tamamlandı] Aktifmagazin: Son zamanların sevilen ismi, şarkılarıyla ün salmış, sesiyle insanları kendine hayran bırakan Sefa Giray Taşkın dün gece katıldığı bir programda kendisine sorulan "ideal tipinizi karşılayabilen birisi var mı? Bize b...