🥂
VİSAL
Sefagirayfanclup: Sefa Girayın dün gerçekleşen konserine tam olarak yirmi bin kişi katıldı ve canlı olarak izleyenlerin sayısı ise bu sayıdan kat kat fazlası gibi duruyor.Sefagirayfanclup: Hepimizin düşündüğü gibi Sefayla Çağıl arasında bir tartışma olduğunu zaten biliyorduk. Ama hatanın Sefada olduğunu onun hayranları olarak düşünmemiştik.
Sefagirayfanclup: Dün konser sırasında Sefanın sözleri ise hepimize bunu ispatlamış oldu.
Sefagirayfanclup: Aralarında ne geçti ya da neler yaşadılar tam olarak bilmiyoruz ve hiçbir zamanda bilemeyeceğiz.
Sefagirayfanclup: Ama umarım aralarını düzeltirler.
Sefagirayfanclup: Buraya Sefanın sözlerinden birisini yazarak ayrılmak istiyorum.
Sefagirayfanclup: "Eylülün ortalarındayız. Ayın kaçı ya da günlerden ne bilmiyorum. Ama yine seni seviyorum"
6382: Sefa çok büyük bir aptallık yapmış diye yorumladım.
013: Neler oldu bilmiyoruz ama umarım barışırlar.
603: Ayrılmasınlar ya.
0194: O kadar dedik dedik nazar değdirdik ilişkilerine.
742: Umarım Çağıl Sefayı affeder.
85: Bebek gibi ilişkilerine nazar değdi.
31.493 yorum.
64.148 beğeni.🥂
Çağılalkan: Eylülün ortalarındayız.Çağılalkan: Ayın kaçı ya da bugün günlerden ne bilmiyorum.
Çağılalkan: Ama Sefa.
Çağılalkan: Bende yine seni seviyorum.
Sefa♥︎: İzledin mi konseri?
Çağılalkan: İzledim.
Sefa♥︎: Sevindim.
Sefa♥︎: Teşekkür ederim.
Çağılalkan: Sefa.
Sefa♥︎: Efendim?
Çağılalkan: Affettim seni.
Çağılalkan: Güven benim için bu hayatta en önemli şeymiş bunu fark ettim.
Çağılalkan: Sevgimin de önüne geçiyormuş, anladım.
Çağılalkan: Ama senden vaz geçmek istemiyorum.
Çağılalkan: Bir şans daha vermek istiyorum bize.
Çağılalkan: Beni buna pişman etme.
Çağılalkan: Lütfen.
Sefa♥︎: Asla.
Sefa♥︎: Asla, bir daha.
Çağılalkan: Bir daha benden bir şey saklamak yok.
Sefa♥︎: Yok.
Sefa♥︎: Bir daha aramızda sır yok.
Çağılalkan: Yalan da yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL | Texting
Teen Fiction[Tamamlandı] Aktifmagazin: Son zamanların sevilen ismi, şarkılarıyla ün salmış, sesiyle insanları kendine hayran bırakan Sefa Giray Taşkın dün gece katıldığı bir programda kendisine sorulan "ideal tipinizi karşılayabilen birisi var mı? Bize b...