"Tamam anne dikkat ederim."
"Bak yemekleri hemen dolaba koy ve yemeklerini düzenli ye!"
"Peki annecim," diyerek anneme sarılmıştım. Sonra Jeongin'e yöneldim ciddi anlamda evin bir üyesi gibi olmuştu. Bu durum beni mutlu etmişti.
"Hyung tanıştığıma çok memnun oldum"
"Ben de Jeongin, arada beni ziyarete gelebilirsin evim çok büyük değil ama yatacak yerim var."
"Sağol Hyung mutluluk duyarım."
Jeongin ve annemle sarılıp arabada beni bekleyen babamın yanına gittim. Bana bir sürü yemek yaptıkları için otobüsle dönmemiştim.
"İyi misin?"
"Evet baba iyiyim ne oldu ki?"
"Dün patronların gelip gittikten sonra enerjin düştü sanki?"
"Yok baba sadece nasihat olayını pek sevmiyorum Bay Bang'da yaşlı amcalar gibi bu nasihat olayını çok seviyor." Babam söylediğim şeye kahkaha attı. Yolda biraz Jeongin'den biraz işlerden konuşurken yol bitmişti.
Arabadan indim babamda inip bana yadımcı oldu. Annemin hazırladığı poşetleri aldım.
"Jisung seni biliyorum olmasa bile var dersin. Yeni ev, yeni düzen sıkışmış olabilirsin. Şunu al, maaşını aldın mı bilmiyorum, almadıysan maaşına kadar sana yardımcı olur. Sakın itiraz etme kızarım."
"Teşekkürler baba sana yalan söylemeyeceğim, hala maaşımı almadım."
"İşte böyle evlat ve ne olursa olsun bir telefon uzağında olduğumu unutma!"
"Of baba beni duygulandırma!" gözlerim dolmuştu şakaya vurmak istemiştim. Bunu fark eden babam bana bir sarılma vermişti.
"Görüşürüz evlat."
"Görüşürüz baba."
Babam arabaya binip gitmişti. Arkasından suratımda gülümseme bakıyordum. Sonra evime çıkıp yiyecekleri dolaba yerleştirdim. Babamın verdiği paraya baktım maaşım yatana kadar bana bol bol yeterdi. Hatta yemek işini halletttiğime göre bu bana fazlasıyla yeterdi. Hemen evden çıktım evime yakın alışveriş merkezine geldim. Kozmetik mağazasına geldim. İşte oradaydılar, hemen gittim ve beğendiğim renkleri aldım. Alışveriş merkezinde başka bir mağazada gördüğüm gömleği de aldım. Biraz alışveriş iyi gelmişti. Alışveriş merkezinden çıkıp, eve geldim ve bol bol tembellik yaptım.
Bay Lee
İyi akşamlar Jisung.Jisung
İyi akşamlar Bay Lee
Bir sorun mu var efendim?Bay Lee
Hayır bu hafta aile evinde olacağım.
Sabahları benim evime uğramana gerek yok.Jisung
Tamam efendim
Bilgilendirme için teşekkürler
İyi akşamlar .Bay Lee
İyi akşamlar ☑️İşte bu be! Ayağa kalkıp müziği açıp dans etmeye başladım. Bir hafta iki saat erken kalkmak zorunda kalmayacaktım. Şimdi rahat rahat objelerimle ilgilenebilirdim. Ellerim nihayet düzelmişti . Oje sürmeyi severdim ama ellerim yıpranmışken sürmeyi sevmezdim.
Uzun uğraşlar sonucu ojelerimi sürmüştüm. Kırmızı ve siyahın uyumu ellerimde harika görünüyordu. Kıyafetlerimi ayarladım ve alarmımın çaldığı saati değiştirip yatağa girdim.
Sabah çalan alarmla uyanmıştım. Üç hafta sonra ilk defa uykumu almış şekilde uyanmıştım. Kalkıp elimi yüzümü yıkayıp annemin hazırladığı yemeklerle kahvaltı yapmıştım. Sonra hazırlanıp hafif makyaj yaptım. Cildim zaten çok iyi olduğu için kendimi bu konuda şanslı hissederdim. Aaa bir konuda şanslı olduğumu düşündüm, büyük gelişme. Gömleğin köprücük kemiği detayına bayılmıştım. Yine de bir otobüs serüvenim olacağı için üzerime bir ceket almaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Graduation Speech/Minsung
Fanfiction"Özellikle işsiz misiniz vizyonsuz musunuz yoksa beyinsiz misiniz diyerek gayet yüksek puanlarla mimarlık bölümünü kazanan bizleri her ders ezikleyen Minho hocaya asla teşekkür etmiyorum." "Son olarak gerekli gereksiz her şeye para harcayan ama bize...