Hyunjin odadan çıkmış, "Hadi bakalım bir saat fazladan iznin var Hanji, sizi güzel bir yere yemeğe götüreyim." demişti.
"Teşekkürler Bay Hwang."
"Rica ederim."
Asansöre bindiğimizde Bay Hwang birden kahkaha atıp, "Ama çok komik ya üçümüzde sarışın olmuşuz. Ben iddia sonucu boyadım, normalde pek tarzım değildi. Siz hayırdır?" diye sordu.
"Biz biraz farklılık yapmak istedik nasıl olmuş?" dedi Felix.
"Şu an senin sarışın olarak doğduğunu düşünüyorum. Cidden bu renk senin rengin çillerinle çok uyumlu" Bay Hwang'ın Felix'e hayran bakışlarını görmemek imkansızdı.
"Teşekkür ederim sizde iyi taşıyorsunuz bu rengi." Bu esnada arabaya geçmiştik.
"Bay Lee neden gelmedi?"diye sordum.
"Onun randevusu varmış."
"Emin misiniz bay Hwang benim bildiğim kadarıyla yoktu. Ay yoksa dikkatsizlik mi yaptım?"
"Hayır hayır telaşlanma özel bir randevusu sanırım yakında Minho'yu evlendireceğiz." Aslında beni ilgilendirmemesi lazımdı ama duyduğum cümle çok rahatsız etmişti.
"Evleniyor mu?"
"Evet siz yabancı değilsiniz sizi anlatmamda sorun olacağını sanmıyorum. Minho'nun ailesi evlenmesini istiyor. Evliliği konusunda tamamen ona bıraktılar fakat işte uzun zamandır bir tık olmayınca kendi tanıdıkları aile dostlarının bir kızı ile denemesini istediler. Uzun süredir hayır diyordu fakat en sonunda şans verme kararı almış. Bakalım bunun sonu düğünle biter diye düşünüyorum. Minho'nun eski nişanlısı Jungwoo'dan sonrası kafasına uyacak tek aday bu bence."
"Ne diyelim mutluluklar, öyleyse." Şu olaylar öncesi öğrensem umursamazdım ama son olanlardan sonra biraz keyfim kaçmıştı.
Geldiğimiz mekan çok güzeldi. Bay Hwang gerçekten zevkli bir adamdı. Dediğim gibi Felix'e zaafı vardı fakat bizimki çok utangaç olduğu için kendini çekiyordu. Şu resmen kendimi üçüncü teker gibi hissediyordum.
Yüzüme en içten gülümsememi yerleştirip bu iki sarışının arasını yapmak için hamleleri yakalamaya çalıştım.
"Peki Bay Hwang siz evlilik düşünüyor musunuz?" diye sordum, eh nihayetinde niyetini öğrenmeliydik.
"Kalbimi, kendimi adayacağım ve buna gerçekten değer birini bulursam neden olmasın. Ee sizler?"
"Bizler müzmin bekarlarız!"
"Yok canım! bu güzellikle sizden müzmin bekar olmaz!"
"Kısmetimiz de yok ama en son ne zaman randevu teklifi aldık Felix"
"Seni bilmem ama ben daha bu sabah aldım."
"Haaa o zaman tek müzmin bekar benim en son ne zaman teklif aldığımı bile hatırlamıyorum. Neyse beni geçin de, Felix ne iş bebeğim hiç haberim yok?"
"İç mimari bölüm şef yardımcısı geçen reddetmeme rağmen bugün yine çıkma teklifinde bulundu."
"Rahatsız mı oldun bebeğim?"
"Evet bir defa reddettim. Adama daha önce hayır demiştim bu neyin ısrarı diyorum, belki fikrin değişmiştir, diyor. Çok farklı kafada biri, fikrim asla değişmeyecek dedim umarım anlar." Felix konuşurken bay hwang'ın ifadeleri değişmiş oldukça sertleşmişti.
"Felix bu ciddi bir konu bir daha sözlü de olsa bir rahatsızlık verse hemen bana bildir. Birimimizde böyle şeylere müsade etmem."
"Peki bildiririm Bay Hwang." of yavrum sendeki cilveyi yerim yerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Graduation Speech/Minsung
Fanfiction"Özellikle işsiz misiniz vizyonsuz musunuz yoksa beyinsiz misiniz diyerek gayet yüksek puanlarla mimarlık bölümünü kazanan bizleri her ders ezikleyen Minho hocaya asla teşekkür etmiyorum." "Son olarak gerekli gereksiz her şeye para harcayan ama bize...