Sarışınlar Günü

487 121 18
                                    

"Seungmin benim gördüğümü sen de görüyor musun?"

"Evet Bay Bang görüyorum. Yalnız şirkette Sarışınlar günü vardı da bizim mi haberimiz yok!?"

"Benim saydığım üçüncü sarışın!0

"Benim de."

"Ne oldu neyden bahsediyorsunuz?"

"Off Bay Lee korkuttunuz beni."

"Ne konuşuyorsudunuz?"

"Hyunjin sarışın olmuş" dedi Chan.

"Evet haberim var ben boyadım" hahahahahha "İyi  olmuş mu?"

"Hyunjini bilmem ama Jisung ve Felix efsane olmuşlar." dedi Seungmin

"Onlar ne alaka?" diye sorsa da Minho cevap alamamıştı.

Ofisine geçmek için yeniden asansöre yöneldi. Asansörden çıkıp ofisine doğru ilerledi. Sensörlü kapıdan geçtiğinde kafasını masasında ekrana bakan Jisung'a çevirdi.  Jisung ise ekrandan gözünü çevirmeden ayağa kalkmış "Günaydın Bay Lee" demişti. Minho, Jisung'un kafasını çevirip kendine bakmasını bekledi ama Jisung hala ekrana bakıyordu. Jisung'u şöyle bir süzdü, yine o bayıldığı ince belini sergilemişti.

Jisung, Minho'nun odasına geçmediğini görünce kafasını kaldırdı. "Bir sorun var Bay Lee?"

"Ah hayır bir şey yok! " durdu kaşlarını hafif çatıp "saç rengini mi değiştirdin?"

"Evet nasıl olmuş yakışmış mı?"

"Yakışmış"diyerek içeri geçti.

Jisung gece uzun uzun düşünmüştü. Bir yıl boyunca her red yediği iş başvurularını, öğrenciyken yırtılan ya da çöpe atılan her projesini, başına gelen her şeyi düşünmüştü.

Bay Lee öğrencisinin sarhoş halinden ne olursa olsun yararlanmamalıydı. Jisung'un bugünden itibaren atacağı adımlar Felix gibi saf ve aşk dolu olmayacaktı. Saf kötü niyetle de yaklaşmayacaktı ama Bay Lee'den bunun hesabını soracaktı.

"Bay Lee bugün sabah programınız istediğiniz gibi boş efendim. Öğleden sonra ise şirketin çalışmalarını denetleyeceğiniz toplantı var, şirket mimarlarıyla."

"Tamam Jisung kahveni al buraya gel."

"Peki Bay Lee."

Jisung kahvesini almış gelmişti.

"Bak burada özel bir tasarım var."

"Ama bu yarım?"

"Evet yarım, senin de katkın olsun istiyorum."

"Neden Bay Lee?"

"Bu şekilde proje de ismin olur, bu da senin için bir referans olur"

"Vicdan azabı mı çekiyorsunuz Bay Lee"

"Neden?"

"Bana fakülteyi dar edip öfke ile o konuşmayı yapma sebep oldunuz?"

"Jisung Taehyun'un projesini 8 defa çöpe attım, yarım dönem okulu uzadı. Yeji'nin notunu sıfır girdim yaz okuluna gitmek zorunda kaldı. Soonu'nun kaç defa projesini reddettim. Bunlar sadece aklıma gelenler şimdi sana soruyorum senin projeni en fazla kaç kere çöpe attım ya da reddettim say ama sadece bir yılı değil üç yılı say."

"Şey bir defa çöpe attınız üç defa reddettiniz."

"Öyleyse tavrım sana özel miymiş?"

İşte bunu beklemiyordum. "Hayır değilmiş?" dedim.

Graduation Speech/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin