Hyunjin yan koltukta uyuyan meleği uyandırmaya kıyamıyordu ama bu şekilde de boynu tutulacağı için uyandırmaya karar verdi.
"Felix hadi uyan!"
"Hyung geldik mi?"
"Evet geldik."
"Kusura bakma hyung uyuyup kalmışım aşırı strese girince böyle oluyor"
"Stres yapma lütfen evi eşyalı tutmuşsun zaten yeni evinde tamamen sen düzenlersin. Biz mimarlar kendi evimizde kendi dokunuşlarımız olmasını isteriz."
"Haklısın hyung böyle söyleyince senin evini çok merak ettim."
"Gel bakalım."
"Sadece kıyafetlerimin olduğu valizi alsak hyung, yani ne bileyim yarın belki Jisung'un yanına geçerim."
"Bu konuda anlaştığımızı düşünüyorum kocaman ev varken arkadaşını zorlama derim. Jisung çok iyi kalpli biri belli, sen rahat et diye kendini zorlayacaktır değil mi?"
"Haklısınız tam olarak öyle yapar!" Arkadaşımı tanıyordum kesinlikle öyle yapardı.
"İşte zorlansa bile sana söylemez."
"Doğru"
"Onu zorlamaya gerek var mı?"
"Yok."
"İşte böyle."
"Ama hyung sana mahcup olurum."
"Bir şekilde hallederiz merak etme. Evet şimdi girelim bakalım benim evime, iç mimar olarak senin fikirlerini çok merak ediyorum."
"Ben de merak ediyorum yani evi merak ediyorum." hoşlandığım adamın evini.
Arabayı evin garajına bıraktığımız için bahçeyi görememiştim. İki katlı lüks bir evdi. Hyunjin'in aileden zengin olduğunu hatta şirkette hissesi olduğunu duymuştum. İçeri girince çok ferah bir salon bizi karşılamıştı. Geniş bir alan vardı ve her şey buraya sığdırılmış gibiydi.
"Yaaa daha detaylı incelemem lazım buraları çok güzel!"
"Yarın incelersin, şu kahve makineni mutfağa koyalım, odana çıkalım."
"Tamam hyung" mutfaktan birkaç parça eşya getirmiştim. Hepsi, kahve ve pasta ile alakalıydı ama olsun bu eve yakışırdı.
Üst kata çıktığımızda farklı farklı alanlar vardı. "İşte burası senin kalacağın oda, içeride banyosu var. Benim odamda şu ilerideki oda, herhangi bir sorun olduğunda hemen oraya gelebilirsin."
Çok ferah bir oda vermişti. Ay beni böyle rahat ettirirse ben bu evden hiç gidemem ki!
"Hyung çok ferah ve rahat görünüyor çok teşekkürler. Benim evdeki o faciadan sonra o kadar iyi geldi ki"
"Rahatlamana sevindim."
"Hyung iyi ki yanımdaydın eve yalnız gelip o manzara ile karşılaşsam herhalde oturur saatlerce ağlardım."
"Bebek gibisin diyorum da sonra bana kızıyorsun, bak kendin itiraf ediyorsun. Neyse bakalım gece geç oldu valizini koyayım biraz dinlen, yorucu bir gün hatta akşam geçirdin."
"Hyung!"
"Efendim?"
Bütün cesaretimi toplayıp Hyunjin hyungun boynuna sarıldım. Hyung'un vücudu kaskatı olunca korktum ve geri çekildim. "Ah üzgünüm hyung birden alanını işgal ettim."
"Hayır hayır sadece şaşırdım, şirketteki en mesafeli kişi sen olunca ben temas sevmediğini düşünüyordum"
"Hyung ben tam bir temas bağımlısıyım ama bunun için gerçekten yakın olmam lazım. Bu yönümü tek Jisung bilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Graduation Speech/Minsung
Fanfiction"Özellikle işsiz misiniz vizyonsuz musunuz yoksa beyinsiz misiniz diyerek gayet yüksek puanlarla mimarlık bölümünü kazanan bizleri her ders ezikleyen Minho hocaya asla teşekkür etmiyorum." "Son olarak gerekli gereksiz her şeye para harcayan ama bize...