Playboys

497 117 21
                                    

"Aklıma bir şey geliyor ama düşünmek istemiyorum Felix!"

Benim yatağıma uzanmış konuşuyorduk.

"O gece barda birlikte olduğum kişi sanırım Bay Lee!"

"Nerden çıkardın bunu?"

"Dedim ya cumartesi günü bizim restorana geldiler. İçki ikram ettiğimde bana da iç dediler. Bende içmedim ve içki konusundan kötü bir olayım var, o yüzden içmiyorum dedim. Buna rağmen Bay Lee bugün bana içki ikram etti. Neden içmediğimi sordu ve sonunda duymadığımı zannetse de 'gayet istekliydin' cümlesini duydum. Bende duymazdan gelip salağa yattım. Felix canıma okuyan adam Bay Lee!?"

"OHA LAN! Ne yani seni siken Bay Lee miydi?"

"O ne biçim bir tabir, seks yaptığın kişi deseydin keşke"

"Ne seksi Han-ah adam bildiğim sakat etmişti seni! Neyse iyi yanından bak tanıdığa vermişsin."

"Ay ne motive oldum bak bu bilgiyle!"

"Şimdi ciddi olalım, bence gerçekten düşününce o adam kesinlikle Minho hocaydı. İlk dönemi hatırlasana sana karşı gayet iyiydi ama adam ikinci ders döneminde resmen sana düşman oldu. Hem de hiçbir sebebi yokken."

"Aslında düşününce haklısın, bana karşı tavrı birdenbire değişmişti."

"Hiç konuşma geçti mi aranızda?"

"Dur bir düşüneyim."

Ciddi anlamda düşününce garip olan şeyler olmuştu. Ara tatilden sonra Minho hoca tasarım dersi projeleri ile ilgili beni odasına çağırmıştı. Hafızamı bu noktada zorlamam gerekiyordu.

"Ne oldu balık gibi bakıyorsun etrafa?"

"Düşünüyorum! Ya bak beni ara tatil sonrası projelerle ilgili odasına çağırdı hatta baya sinirlenmiştim."

"Neden sinirlendin?"

"İlk haftadan proje için öğrenci mi çağırılır diye baya sinirle girmiştim odasına."

"Ee ne oldu ya?"

"İşte oradaki konuşmayı hatırlamıyorum ama içeri girdiğimde olan tavrı ile çıkarken olan tavrı çok farklıydı. Benden kaynaklı olabilir diye çok üzerinde durmadım. Biliyorsun Aids gibi bir hastalık kaptım mı diye çok korktuğum için kafam pek yerinde değildi."

Felix, "Şimdi rahatladın mı?" diyerek benimle dalga geçmiş ve kahkaha atmıştı.

"Dur dur hatırladım. Geceleri çok takılır mısın? diye sormuştu hatta bu sorusu beni çıldırttı. Bir de sarhoşken kafan nasıl diye sordu. Ben de inkar edip sert yaptım. Ya off Felix ben bu adamla yattım ya."

"Emin misin?"

"Sarhoşken çok cesur ve atılgansın sanırım, demişti. Ben o zamanlar hastalık olayıyla kafayı bozduğum için dediklerine anlam verememiştim. Hatta ihtimal bile vermedim, hoca yani ne işi var barda!?"

"Sen nasıl bir salaksın ya, fakülte birincisi olmana hayret ettim?"

"Ben de hayret ettim. Ne bileyim ya adamın öğrencisi ile birlikte olacağına ihtimal bile vermedim."

"Hiç mi bir şey hatırlamıyorsun?"

"Maalesef ama performansı iyiymiş kalçam aşırı sızlıyordu. İki gün popomun üzerine oturamadım."

Felix gülerek omuz atıp, "Ee şimdi sen patronunla yatmış oldun? Bir ofis fantezisi yaparsınız artık hım? diyerek kahkaha atmıştı. İstem dışı ben de gülmüştüm.

Graduation Speech/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin