Bebek Adımları

468 105 5
                                    

Sabah başımda berbat bir ağrı ile uyandım. Saate baktığımda neredeyse öğlen olmak üzereydi. Kendimi toparlayıp bugün olan programa katılacak gücü kendimde bulamıyordum. Telefonu elime aldım.

Jisung
Hyung?
Kendimi pek iyi hissetmiyorum bugün olan toplantıya katılmasam olur mu?

Minho Hyung
Olur küçük sarhoş 😵‍💫
Sana yolladığım şeyleri ye, ilaçları iç akşam uçak saatine kadar uyu.
Bu arada uçuşumuz bu akşama alındı saat 20.00 de ona göre hazırlan.

Jisung
Hyung sen benim sarhoş olduğumu nerden biliyorsun ya!?

Minho Hyung
Toplantıdayım.

Otomatik mesaj atmış. Ayağa kalkmış ve banyoya girmiştim. Aynaya baktığımda şişmiş yüzüm, beni daha da rahatsız etti. Soğuk suyu açtım ve yüzüme çarptım. Soğuk su biraz iyi gelmişti ama hala başım çok ağrıyordu. Çalan kapı ile banyodan çıktım ve kapıyı açtım. Hyung gerçekten oda servisini yollamıştı.

"Bay Lee sizin için gönderdi Bay Han, afiyet olsun." diyerek çıktı. Gelen şeylere baktım. Akşamdan kalma çorbası vardı. Yanında bir kutuda iki tane hap vardı. Çorbayı alıp içtim, hapları yuttum biraz daha uzandım.

Çalan telefonun sesi ile uyandım. Arayan Felix'ti.

"Jisung bebeğim nasıl oldun?

"Daha iyiyim"

"Neyin vardı? Minho hyung rahatsız izin verdim dedi."

"Başım çok ağrıyordu bebeğim. Siz ne yaptınız?"

"Sabah neler kaçırdın bir bilsem dur şimdi senin odana doğru geliyorum bol dedikodum var."

"Gel ay bekliyorum"

Üzerimi değiştirmiş kendime biraz çekidüzen vermiştim. Kötü görüntümden bir miktar kurtulmuştum. Bir süre sonra kapım çalmıştı. Odamın kapısı ne kadar çok çalıyor değil mi? Kapıyı açtığımda coşkulu ve mutlu bir Felix görmek beni sevindirmişti.

"Bebişim güzelleşmişsin sanki yüzün parlıyor."

"Of Jisungie" Felix'i utandırmak favori aktivitemdi.

"Ee anlat bakalım nasıldı?"

"Jisung inanamıyorum ama biz resmen nişanlandık. Kore'ye dönünce o ailesi ile ben de babam ve senin annenlerle konuşacağım. Kendi aramızda bir nişan yapalım diyoruz. Jisung çok mutluyum."

"Bende çok mutluydum ve Hyunjin hyung cidden seni seviyor. Çünkü Seungmin hyung, Hyunjin hyungun odun olduğunu asla romantizmle işi olmadığı söylemişti. Romantik bir şey yapması için kafasına silah dayanması gerekiyormuş. Adam dün akşam romantizmin kitabını yazdı. Her şey tamam ama denizin üstündeki ışıklı salıncak leveldi. Çok öpüşüyorsunuz diye her şeyi izleyemedim."

"Pisliksin ya! Of her şey çok güzel ama Jisung. Hala rüyada gibi hissediyorum. Çok aşığım çok."

"Sonunda bebeğim hyung sadece seni görmekle kalmadı aşkın karşılık buldu"

"Hımm darısı sana artık."

"Ben müzmin bekar olmaya devam edeceğim."

Graduation Speech/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin