Dobrý večer, milí čtenáři,
chci Vám oznámit, že na mém profilu můžete s očekáváním sledovat pokračování mystické akademie.
Druhý díl se bude taktéž odehrávat na akademii pro upíry a vlkodlaky s výjimkou, že hlavní hrdinkou příběhu se stane Maliah. Kvůli minulosti svých rodičů nese starobylé břímě nenávisti vůči hybridům, které v poslední době ze světa zcela vymizelo. Z tohoto důvodu se na akademii může cítit jako normální student, který již absolvoval první ročník, tudíž to nejlepší má před sebou. Ze svého potenciálu se po celou dobu studia snaží využít maximum, aby byla premiantkou třídy, ale vyplatí se tato snaha s přicházejícím festivalem talentů? Nebude mít v době jeho konání jiné zájmy než své studium?
__________________________________________
Zde máte jemný nástin anotace, která Vám zajisté zpestří Vaše očekávání:
Vstupte do záhadného světa Mystické akademie pro upíry a vlkodlaky.
Okouzlující hybridka Maliah, která už druhým rokem navštěvuje Akademii, se nyní musí vypořádat nejen s náročnými studijními povinnosti, ale také s blížícím se festivalem talentů. Příchod velkého festivalu přivádí na akademii studenty z celého světa a s nimi i záplavu tajemných bytostí - elementálů, čarodějů, bohů, a možná dokonce i stínových tvorů.
Však to není jen nadšení a nadpřirozené síly, které tady pulzují. V těchto okamžicích, kdy se magie prolíná s vášní, se Maliah ocitá v objetí několika záhadných studentů, jejichž oči ji dokáží očarovat a její srdce rozbíjejí pravidelným rytmem. Jejich láska a touha jsou však zahaleny temnotou minulosti a nevyřčenými tajemstvími, které se probouzejí ke světlu.
Ponořte se do koridorů akademie, kde se snoubí světlo a temnota, kde síla přátelství může překonat všechny překážky a kde Maliah objevuje svoji vlastní sílu a smysl své existence.
__________________________________________
Přeji hezký zbytek večera,
KoalaCZ
ČTEŠ
The Mystical School [NEOPRAVENO]
FantasyZnáte tu legendu o nenávisti upírů a vlkodlaků, kteří spolu nepřetržitě bojují? Že ano? Toto byla pravda v naší historii, ale před několika lety se všechno od základu změnilo díky lidem, kteří si přáli změnu. Před deseti lety totiž byla oficiálně ot...