❤-10. Domov-❤

1.4K 108 3
                                    

Ty a ten kluk jste na nás zírali trošku s menším šokem, ale začalo velké vysvětlování. ,,Isabel, rád tě znovu vidím, a kdo je tohle?" Ukázal přímo na tebe, Ryane. ,,A kdo je tohle?" Jenom se strýček zasmál a poplácal po rameni. ,,Už si tu dlouhou dobu nebyla, a proto ho nepoznáváš, ale já vím, že si vzpomeneš." Podotkl strýc, který si sedla do jeho oblíbeného křesla s malým úšklebkem. Já a znát ho? Podívala jsem se mu hluboko do jeho modrých očí a ta myšlenka se mi zjevila přímo před očima. Možná ti to Ryane vadilo, že jsme se na sebe tak dlouho bez jediného slova dívali, ale nic si neříkal. ,,To snad není možný!" Chytla jsem se za rozesmátou hlavu. ,,Opravdu jsem tě Adame nepoznala, vypadáš o hodně hezky, než před tím." Adam se jenom ušklíbl a taky si to celé vybavoval. Já jsem se vrátila k tobě a objala tě kolem pasu. ,,To je Ryan. Můj..." Začervenala jsem se. ,,Přítel." Dodal si když si mě políbil na čelo. ,,Proč jste k nám přišli v tuto pozdní hodinu?" Řekl Adam, který uklízel ten nepořádek, co tu způsobil. ,,Chtěli jsme tě strejdo poprosit, jestli bychom tu nemohli prozatím zůstat." Jenom ses vesele usmál. ,,To víš, že ano! Je to kvůli tomu, že se ostatní dozvěděli, že jsi hybrid?" Ryan byl překvapený, že někdo jako můj strejda ví vše, co nikdo ne. Naše rodina nemá žádné tajemství, které by si zatajovala. ,,Přišli na nás." Usmála jsem se při pohledu na tebe. ,,My jsme totiž oba hybridi." Nevěřil si těmto lidem, ale nevěděl si, že ti později zachrání život. ,,Nejste unavení?" Jenom jsme oba kývli na souhlas a následovali jsme strejdu a Adama. ,,Vám to nevadí?" Konečně si promluvil a oni se jenom zasmáli. ,,Proč by mělo? Jste úplně normální stvoření, které je výjimečné a nemáte se za to stydět." Byl si překvapen, ale takových chápajících lidí jako je strejdova rodina je hodně málo. ,,Takže to je váš pokoj. Vyspěte se a zítra nám to všechno řeknete." Zamávala jsem na rozloučenou a šli jsme do té místnosti. Byla zase krásně upravená a my se mohli jít umýt. Prvně jsem šla já, a pak ty. Je pravda, že jsem se před tebou styděla, ale když jsme ulehli unaveni na postel, tak mě stydlivost přešla. Objal si mě kolem pasu a oba jsme rázem usnuli. Je to opravdu krásný pocit být u tebe a nechat se pohlcovat tvou láskou...

The Mystical School [NEOPRAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat