7

207 28 51
                                    


"Evet bir sen eksiktin."

"Ayıp ediyorsun ama abi kardeşim uzun yoldan gelmiş deyip boynuma atlayacağına neden geldiğimi sorguluyorsun çok ayıp."

Soğuk suyunu kafasından aşağıya döken adam galiba biraz sinirlenmiş görünüyordu.

Galiba

"Abi neden ıslattın şimdi kendini?"

"Evet hazırım ne haltlar yedin anlat."

"Bunun için mi döktün kafana suyu?"

Damarları belirginleşmiş, vücudu sinirden kızarmaya başlamış adam galiba azıcık daha sinirlendi.

Galiba

"En son Avustralya cumhurbaşkanına twiterdan sövdüğün için sınır dışı ettirilmiştin öyle değil mi? Hesabın sana ait olmadığını zannetsinler diye ne çok uğraşmıştım hiç unutmam. Birde Hailey Bieber'in hesabını hackletip ben orospuyum diye hikaye paylaşmıştın ve kadın sana dava açmıştı. Bitti mi bitmedi Kuzey Kore Halkının Yanındayız Derneği'ne üye olup az daha Güney Kore'yi füzeletip haritadan sildirecektin. Herşeyi anlıyorumda RTE denilen adamın hesabını hackleyip Putin'e neden sövmüştün onu hala anlamıyorum. Cumhurbaşkanlarından ne istiyorsun Rose?"

"Ne kadar cahilsin abi Hailey Bieber cumhurbaşkanı mı?"

Taehyung kaşlarını çatarak ağzı açık bir şekilde karşısında duran gerizekalının gerçek olup olmadığını sorguluyordu.

Bu kız kamera şakası mıydı? Yoksa Tanrı'nın, işlediği günahlara karşıt yeryüzünde kendisine verdiği bir ceza mıydı?

"Abicim boşuna show yaptın o kadar bu kez hiç de birşey yapmamıştım oysaki günahımı aldın."

Sarı saçları omzuna kadar gelen kız, oldukça zayıflamış görünüyordu.

"Neden bu kadar kilo verdin Rose?"

Rose gözlerini devirdi.

"Ah senin şu saçma takıntıların, benim kilom gayet normal tamam mı?"

Adam hızla oturduğu yerden kalkarak kardeşine adımladı. "Tamam değil."

Koltukta oturan kardeşini kolundan tutarak hafifçe ayağa kaldırdı.
Elleriyle kardeşinin belini ölçtü.

"ROSE YOK OLMAK MI İSTİYORSUN? DERHAL YEMEK YE."

Kapı iki kez tıklandı.

"Girme."

Kapı açıldı ve Kim Taehyung bakışlarını kapıya dikti.

Kim cesaret etmişti o girme dediği halde içeri girmeye.

Aptalın teki olmalıydı.

APTALIN TEKİYDİ.

"BİR SEN EKSİKTİN."

"Sanada selam Taehyung."

Rose gördüğü manzarayla sevinerek hemen yerinden fırladı ve koşarak içeriye giren adamın boynuna atladı.

"En sevdiğim kuzenim gelmiş."

Kim Taehyung karşısındaki manzaraya yüzünü buruşturdu.

"Jungkook?"

"Taehyung?"

Taehyung kollarını önünde birleştirip bir kaşını havaya kaldırdı. "Sen neden geldin acaba?"

Jungkook Rose'den ayrılıp baş koltuğa yaylandı.

"Param bitti."

"Hiç şaşırmadım."

Amour | TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin