Evet ona bir savaş başlatmıştım ama bunu yaparken beklediğim ne biliyim daha ciddi şeylerdi¿Kim Taehyung'la evlenmemizin üstünden tam tamına 1 hafta geçmişti. Ve bu bir hafta boyunca neler mi yaptık?
Süt ve yumurtayı karıştırıp biberona koymuş ve ben uykudayken bana içirmişti. Sonra ne mi oldu. İğrenç bir şekilde üstüne kustum.
"TANRIM LALİSA SEN NE HAKLA BENİM ÜSTÜME KUSARSIN?"
Ah tabi aynen bu şekilde bağırmıştı bir de.
Ancak intikam soğuk içilen bir biberondu. Ertesi gece o uyurken çıkmaz kalemle kaşının ortasını birleştirip, bıyık çizdiğim için şirkete gidememişti. Ve bunun için de beni azarlamıştı.
"BENİM KUTSAL YÜZÜMÜ KISKANDIĞIN İÇİN YAPTIN DEĞİL Mİ?"
İtiraf etmeliydim ki o gün çok komik görünüyordu.
Ertesi gece ise benim kıyafetlerimi parçaladığı için hala onun kıyafetlerini giyiyordum. Şirkete giderken de Rose'nin dolabından giyiniyordum. Ah buna da itiraz etmeseydi olmazdı.
"KIYAFETLERİMİ GİYME İĞRENÇ KOKUN SİNİYOR."
"TANRI AŞKINA ÇIPLAK MI DOLAŞAYIM TAEHYUNG?"
"BANANE?"
Ertesi gece ise ben tabikide karşılık vermeyecek değildim. Onu taklit etmek istemediğim için her seferinde başka birşey bulmaya çalışıyordum. Ve o gece aklıma gelen en güzel fikir ise çok sevdiği arabasının lastiğini kesmek oldu.
Ertesi sabah yine beni azarladı.
"BU SENİN BAŞININ ALTINDAN ÇIKTI DEĞİL Mİ KURU KIÇ?"
"BANA NE HAKLA KURU KIÇ DERSİN SEN BENİM ABLAM DEĞİLSİN TAMAM MI? AYRICA BEN YAPMADIM."
"BEN SENİN KOCANIM UNUTTUN MU LALİSA KURU KIÇSIN, SEN BİR KURU KIÇSIN."
"SEN DE KURU KIÇSIN APTAL."
Ve dün gece..
Artık bu bardağı taşıran son noktaydı...
Ne mi yaptı?
TÜM SÜTYENLERİMİ SAKLADI.
Ve ben kalktığımdan beri onları arıyordum ama bulamıyordum.
"TAEHYUNG KALDIR O KIÇINI VE NEREDE OLDUKLARINI BANA GÖSTER."
Gece yatarken sütyensiz uyuma alışkanlığıma lanet ettim. Kalkınca birlik göğüs uçlarımın belli olmaması için üzerime kat kat tshirt geçirdim ve yavaştan terlemeye başlıyordum.
"Aa ne münasebet ben yapmadım." Altında sadece boxer'la yataktan kalktığında hemen arkama döndüm. Bu adam beni delirtmek için elinden gelen herşeyi yapıyordu.
"ARTIK ŞUNU YAPARKEN HABER VERDE GÖZLERİM KAN AĞLAMASIN."
"Lalisa bence sen kaybolan sütyenlerinle ilgilensen iyi olur."
Bunun bir geri dönüşü olacaktı.
Aramızdaki bu iğrenç şey ne zaman biterdi bilmiyordum ama bu gece bitmeyeceği kesindi."TAEHYUNG SÜTYENLERİMİ VER!"
"NE BAĞIRIYORSUN BE? SENİN DIRDIRINDAN ÇOK YORULDUM HABERİN OLSUN."
Aniden odanın kapısının açılmasıyla içeri giren; barbie görünümlü chucky'den başkası değildi.
"Neyi paylaşamıyorsunuz sesiniz aşağı kadar geliyor?"
"ROSE SENİN BU ŞEREFSİZ ABİN BENİM BÜTÜN SÜTYENLERİMİ SAKLADI BANA SÜTYEN GETİR."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour | Taelice
Romance"Sadece geriye baktığında anlarsın arkanda bıraktıklarını." L.M. "Ve hiçkimse senden daha önemli değil" K.T. ▪︎Taelice