17

158 21 9
                                    


Aşk...

Her zaman insana acı çektirdiğini söylediklerinde buna inanmamıştım. Bir duygu insanı ne kadar yıkabilirdi?

Peki ya hayal kırıklığı? Birine güvendikten sonra yanıldığını görmek? Aşk mı daha çok acı veriyordu?

Ben kendimi yıkılmaz sanardım. Herşeyi atlatabilecek olan büyük bir çınar, tüm engellere göğüs geren koca bir dağ. Öyleydim de.

Ancak bir kadın...

Sadece bir kadın beni yerle bir etmeyi başardı.

Tıpkı yıllar önceki gibi.

Bu hayatta seni en çok sevmesi gereken kadın seni bırakıp gitmedi mi?

O başka bir adamın fahişesiydi.

Kardeşini ve seni o adam için bırakıp gitmedi mi?

Sen kendini suçladın. Onu çok sevdiğim için benden sıkıldı diye düşündün.

Fahişenin oğlu dediklerinde gerçekler yüzüne bir tokat gibi çarptı.

Şimdi neden aynı hatayı bir kez daha yaptın?

Güvenmemen gereken bir kadına yeniden güvendin Taehyung.

Hatta sıkılacağı kadar çok sevdin belki de.

Ancak ben yıllar önceki; küçük, masum, söylenilen her söze ağlayan erkek çocuğu değildim. Ben büyüdüm anne. Ben beni üzen insanları yok edecek kadar büyüdüm. Güçlüyüm. Dersimi aldım. Yerle bir olsam da düştüğüm yerden kalkmayı yıllar önce öğrettim. Bunu bana sen öğrettin.

...

Bunun bedelini ödeyeceklerdi. Ödemelilerdi. İkisi birlikte asla mutlu olmayı hak etmiyor. Benimle flört edip Jungkook'la ilişki yaşayan bu kadın mutlu olmayı hak etmiyor.

Ama kabul ediyorum o kadar iyi oyuncuydu ki neredeyse inanıyordum. Masum bakan o gözlerine neredeyse inanacaktım. İnanmıştım da.

Ancak o gözlerin sahibi olan kadın gecenin bir vakti nefes nefese Jungkook'un yanından gelip duş alıyorsa buna inanacak kadar aptal bir adam değildim. Hiçbir zaman olmadım da.

Bana söyleyebilirdi. Seni değil Jungkook'u seviyordum deseydi ona yapışacak değildim. Hatta aralarından çekilirdim bile. Ancak o bana "Aşk nedir bilmiyorum Taehyung.","Bunlar bana yabancı duygular" deyip bana yalan söylemeyi tercih etti.

Ve beni karşısına almayı seçti.
Şimdi ise asla aralarından çekilmeyecek hatta ateşten duvarlar örecektim. Asla mutlu olmalarına izin vermeyecek hayatlarını mahvetmek için elimden geleni yapacaktım.

Evlilik.

Jungkook onun benim karım olduğunu öğrendiğinde nasıl çıldırır öyle değil mi?

Şakasına bile katlanamıyorken gerçeği ona nasıl acılar çektirir.

Ve

Sevmediği bir adama ömrü boyunca mecbur kalmak?

Kulağa pek hoş gelmiyor.

İşte onları buna mecbur bırakacaktım.

Madem ben o kadına bir cezayım. O zaman benden mahrum bırıkmak olmaz.

Bundan sonra hayatının her dakikasında ellerimle oynatacağım bir kukladan fazlası değildi.

Alsa gerçek karım olmayacaktı.

Olamazdı.

Her şey şimdi başlıyordu.

Onları gerçek bir canavarla tanıştıracaktım.

Amour | TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin