Medyanın bölümle bir alakası yok ama kesinlikle izlemelisiniz. Ve Reallita bebeğimle ortak kanalımız olan VANTELILY kanalına bir göz gezdirseniz bence pişman olmazsınız
İyi okumalar 💜
...
"SENİN BURADA NE IŞIN VAR?"
"ASIL SENİN BURADA NE IŞIN VAR?"
"SENİN ELLERIN NEDEN BAĞLI?"
"ASIL SENİN ELLERİN NEDEN BAĞLI?"
Karanlığım nihayet sonra erip, gözlerimi açtığımda karşımda gördüğüm yüz her zamanki gibi,Barbie görünümlü Chucky'den başkası değildi.
Gözlerimi kapatmadan önce yaşadıklarım aklıma gelince ufak bir şokla çığlık attım."ROSE BİZ KAÇIRILDIK."
"HADİ CANIM NE DİYORSUN YA? BEN ALIŞVERİŞE ÇIKTIK ZANNEDİYORDUM."
Söylediklerine göz devirdim. Ne vardı yani? Hayatımda her gün kaçırılmıyordum ki ben.
"İyi de neden?"
"Ne biliyim Lisa? Alt tarafı markete gitmiştim ya bir anda önümü kestiler."
"SEN YİNE BİR IŞLER KARIŞTIRMADIN DEĞİL Mİ?"
"YA HERŞEYİ DE BENDEN BİLİN ZATEN TSUNAMİ ÇIKSA BENDEN BİLECEKSİNİZ."
"Geçen gün evde boruları patlatıp ufak çaplı bir tsunami yarattın zaten?"
"Ay ay ay tamam ben birşey yapmadım bu sefer gerçekten hiçbir suçum yok oldu mu yengeciğim?"
"Oldu."
"LİSA BİZİM ELLERİMİZ AYAKLARIMIZ BAĞLI AMA AGŹIMIZ DEĞİL."
"Eee yani?"
"Bağıralım işte belki duyan olur."
İkimizin de gözleri içeri giren adama döndüğünde bu adamı sanki bir yerlerden tanıyor gibiydim.
"İsterseniz deneyin bayanlar ama tavsiye etmiyorum çünkü zaten Sizi kimse duymayacak."
"Sen kimsin ve bizden ne istiyorsun?"
"Ah beni ne çabuk unuttun ama Lalisa."
Rose'nin bakışları beni bulduğunda bilmiyorum diye fısıldayıp omuz silktim.
"Demek Sizi Neden kaçırdığımı merak ediyorsunuz.
Çünkü kim Taehyung denen adamla bir hesabımız var."
Bu adam oydu...Paris'te taehyung'un neredeyse öldürecek olduğu adam
İyi de burada ne arıyordu ve asıl önemli olan bizden ne istiyordu?
"Nereden tanıyorsun abimi sen?"
"Vay demek doğru kızı kaçırmışlar güzel."
"Uzatmak istemiyorum bizden ne istiyorsun? Ayrıca Taehyung'la olan sorununu onunla çöz."
"Ama nikahınıza beni nasıl çağırmadınız? Çok kırıldım."
"Amca seni bırak beni bile çağırmadılar. Ne yani bunun için mi kaçırdın bizi?"
Rose'nin dediği ne kadar komik gelse de şuan da ortada gülünecek bir durum göremiyordum.
"Rose'cim abin bunu fena dövdü de o yüzden hırsını alamamış belli ki."
"Hmm öyle mi olmuş? İyi yapmış, ellerine sağlık canım abim benim."
Adamın gözleri öfkeyle parladığında, ikimizde ufaktan bir tık korkmuştuk ve galiba susmamız gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour | Taelice
Romance"Sadece geriye baktığında anlarsın arkanda bıraktıklarını." L.M. "Ve hiçkimse senden daha önemli değil" K.T. ▪︎Taelice