32

172 16 21
                                    


Güneş ışıklarının gözümü rahatsız etmesiyle yüzümü buruşturdum.

Gözlerimi açtığımda yanımda durmuş beni izleyen bir adamla karşılaşmayı beklemiyordum.

Tam da o anda dün gece yaşanan herşey gözümün önünden bir film şeridi gibi geçince utanma duygusu tüm vücudumu sardı.

"Günaydın" Sesi her zamanki gibi kalındı. Bu adam ses tonunun ne kadar etkileyici olduğunun farkında mıydı acaba.

"Günaydın" Onunla göz göze gelemiyordum.

"Canın yanıyor mu?"

"Hayır." Biraz ağrım vardı ama canını sıkmak istemiyordum.

"Gerçekten mi?" Elleri yanağımı okşamaya başladığında gözlerime bakıyordu.

"Gerçekten" Gülümsedim. İnansın istiyordum.

Bu tuhaf durum bitsin istiyordum gözlerime baktığı her saniye daha çok utanıyordum.

Kendimi ona yaklaştırıp kafamı göğsüne yumdum. Ellerini belimden geçirip beni kendisine daha çok çekti.

"Utanma benden"

"Utanmıyorum" utanıyorum.

"Bugün şirkete gidecek misin?"

"Önemli bir toplantım var."

Başımı kaldırarak ona baktım.

"Gitmesen olmaz mı?" Sesim gerçekten çok cılız çıkmıştı.

"Malesef bebeğim."  Saçlarımı okşuyordu.

"Peki" ısrar etmeyecektim. Demekki gerçekten önemliydi.

"Trip mi atıyorsun sen bana?"  Eğilip burnumun üzerine bir öpücük kondurdu. Bu bile kalbimi eritmeye yetiyordu.

"Hayır tabiki de"

"Öyle olsun bakalım."

"Ne zaman gideceksin."

"Birlikte kahvaltı yaparız sonra seni eve bırakırım olur mu?"

"Olur"

...

"Şirkete gelmek ister misin?"

"Bugün canım istemiyor."

Arabayı evin yoluna sürdü.

"Sana bir sürprizim var."

"Ne sürprizi?" Heyecanla ona döndüğüm için gülümsedi.

"Akşam öğrenirsin."

"Ya ama Taehyung akşama kadar çatlarım ben."

"Çok sabırsızsın Lalisa." Evet sabırsızdım. Banane o zaman akşam söyleseydi.

Çeneme bir fermuar çektim. Zaten söylemeyecekti ısrar etmenin mantığı yoktu.

...

Araba evin önünde durduğunda elim kapının koluna gitti. Bileklerime sarılan elle durmak zorunda kaldım.

"Bir öpücük yok mu?"

Yanağına yaklaşıp öpeceğim sırada yüzünü dönünce dudaklarımız buluştu.

"Çok kötüsün."

Gülümseyip göz kırptı. Arabadan inip ona el salladım.

Anlaşılan ben içeri girene kadar gitmeyecekti. Bahçeye girip kapıyı kapattım.

Arabasının sesinden gittiğini anladım.

Derin bir nefes aldım. Uzun zamandır böyle güzel bir his yaşamamıştım. Ben aşık olmuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amour | TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin