23. Bölüm

7.4K 459 148
                                    

Selaam. Bölüm çok geç geldi çünküüü birkaç gündür köydeyim ve hayat zor qğdpspdöwöföpr neyseee keyifli okumalar aşklarım 💞💖💗💓

Bu arada pek kontrol edemedim bölümü. Bir hatamız varsa affolaa

Bir oyyy

Nerde kalmıştık... Heh, bir tane beyin yoksunu insan bana Defne diyordu.

Duyduğum sese rağmen yutkunamayıp Alp'e bir şeyler demeye devam ettim. Biliyorum abim ya da babamın bizi bastığını sandınız ama iyiki öyle bir şey olmadı ayol.

Berkcan'dı bu beyinsiz. Hani mahallenin son seviye yavşağı ve sürekli bana yavşayan Berkcan. Bir de şu Murat abinin kardeşi Berkcan.

İsminde hayır yok çocuğun anasını satayım.

"Limonata sever misin bebeğim? Ben çok seviyorum şahsen. Bir de yanında pasta çok güzel gidiyor. Hem şu Bim'de satılan kadife tatlısı da çok güzel. Niyeyse ucuz tatlılar çok hoşuma gidiyor. Ruhum mu fakir ne..."

"Defne?" Adım kadar başına taş düşsün emi Berkcan. Şimdi yanlış bir şey dese Allah'ına kavuşma ihtimali vardı çocuğun.

"Ay bak sen bunu çok seversin." Dedim yine hiç oralı olmayarak. Ardından tatlımdan bir çatal alıp bir anda kaskatı kesilip kaşları çatık bana bakan Alp'in çenesini tutup ağzına koydum tatlıyı. Sonra çenesini kapatıp geri çekildim. "Çok güzel değil mi?" Dediğimde yavaşça ağzındakini çiğneyip başımızda dikilen Berkcan'a çevirdi bakışlarını.

En sonunda ağzındakini yutup, "Yavrum," dedi kıro bir tavırla ve üstüne basa basa. Bu durumda bile ona düşmüştüm şu an. Hayır hayır kıro sevmiyoruz biz. Big, star ve helal boy o.

Haklısın iç ses sorryyy ama daha önemli konularımız var şu an.

"Efendim canım?" Dedim masum bir tavırla. "Sana diyor galiba." Dedi Alp. "Yok canım burdaki tek Defne ben değilim ki." Diyerek kocaman bir çatal tatlıyı ağzıma sokup çiğnemeye başladım. Alp'in ciddi bakışları beni buldu. "Masamızın önünde olduğuna göre sana diyor bebeğim, baksana bir." Dedi imalı bir sesle. Yutkunup boğazımı temizledim. "Bakayım madem..." diye mırıldanıp kafamı kaldırdım.

"Defne neler oluyor?" Dedi Berkcan piçi. Elinin körü oluyor Berkcan. "Hiç. Öyle sevgilimle sohbet ediyorduk. Sen neden buradasın neler yapıyorsun?" Dedim yapay bir gülümsemeyle. Anlaması için atmadığım bakış kalmamıştı. Ayrıca sevgilim demiştim göz göre göre, insan bir siktirip giderdi yani.
Aniden bir sırıtış oluştu yüzünde. "Arkadaşımla takılmak için geldim bende. O değilde sevgilim dedin, bana dediğin şeylerden sonra şaşırdım şu an." Al işte ne bokluk çıkacaktı şimdi.

Hem bu çocuk nerden para bulup buralara geliyordu ki...

"Ben sana ne demişim Berkcan?" Dedim ciddi ciddi. "Hatırlamıyor musun kızım?" Dediğinde gözlerim Alp'e kaydı. O kızım kelimesinden sonra hafif rengi atmıştı. Elini su dolu bardağa attı ve kasıla kasıla ağzına götürdü. Bakışlarımı zorlukla ondan çektim. "Abimler beni bir erkekle gördüğünde öldürür filan demiştin." Berkcan ben senin olmayan beynini...

"Yaa evet o sırada sevdiğim biri yoktu çünkü. Şu an var ve bunu pek umursadığım söylenemez." Dedim. Berkcan hafif bozulur gibi oldu ama yüzsüz gibi konuşmaya devam etti. "Biraz özel olarak konuşabilir miyiz?" Bu bardağı taşıran son damla olmuştu. Alp sakince ayağa kalktı. Benim basketbolcu sırık sevgilimin boyunu gören Berkcan biraz geriledi ve sanırım tırsmıştı. O da beklemiyordu bu boyu bu posu. Yaaa öyle göt gibi kalırdın Berkcan götü. Az benim bebeğimi örnek al da yılışık gibi davranmayı kes.

BASKETÇİ | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin