24. Bölüm

7.3K 433 194
                                    

Selam, oy ve yorumlarınızı beklerim.

Keyifli okumalar.

"Zeyneeeeğğpp beni duyuyor musun kanka?" Diye çığırdım artık.

Alp'le biraz daha takıldıktan sonra eve gelmiştim. Sonra Zeynep'i çağırıp her şeyi anlatmıştım.

Kafasını kaldırdı telefondan. "Söyle kankam?" Dedi. "Kimle konuşuyorsun sorması ayıp? Sabahtandır sana sesleniyorum. Güya hanımefendiyi eve takılmak için çağırdık ama..." diye söylendim. Telefonunu kapatıp yere koydu. Ardından kolasından bir yudum aldı. "Kanka benim sana bir şey söylemem gerekiyor ve bana acil akıl vermen lazım." Dedi bardağını bırakırken. Hemen ciddi dedikodu pozisyonu aldım. "Seni dinliyorum kankam."

"Hiç beklemeden söyleyeceğim, Azat bana çıkma teklifi etti."

"NNEEEEEYYY?!" Diye bağırdım.

"Defne bağırmayın kızım!" Diye bağırdı annem içerden. Zeynep utanmış gibi elleriyle yüzünü kapattı. "Şaka yapıyorsun, bildiğimiz Azat mı? Amcaoğlum olan..." Dedim şaşkınca. Ellerini indirdi. "Evet." Derken çok heyecanlanmıştım. En yakın arkadaşım yengem oluyordu. Ve üzülmüştüm. Hayatının hatasını Azat malına yüz vererek yapmıştı çünkü.

"Baştan anlat şunu." Dediğimde başını salladı hızlıca. "Ya bak şimdi parkta tanışmışlığımızdan sonra Azat bana yazdı instagramdan. Sonra WhatsApp'a geçtik. Hatta dur konuşmaları göstereyim." Dedi ve telefondan İnstagrama girdi. Azat'ın profili gördüğümde yüzümü buruşturmadan edemedim. Bir arabanın önünde keko tıraşını göstermek ister gibi elinde sigarasıyla yan tarafa bakıyordu. Allah'ın kekosu işte ne olacak be.

Azat: selamünaleyküm (22.19)

Zeynoo: aleykümselam (22.23)

Azat: Nasılsın

Zeynoo: Çok şükür iyiyiz

İki kıro bulmuş birbirlerini.

Zeynoo: sen defnenin kuzeniydin galiba

Azat: evet

Zeynoo: he iyi o zaman sen nasılsın

Azat: Çok şükür iyiyiz

Başlangıç konuşmaları sıkıcıydı, bu yüzden biraz sonraya kaydım.

Zeynoo: şey dün ekmek almaya giderken seni gördüm ve kaşın patlamıştı sanırım, iyisin değil mi (20.48)

Azat: Sen geceleri ekmek almaya mı gidiyorsun (20.50)

İşte kıronun tekinin takılacağı tek yer.

Zeynoo: yoo o sırada acıkmıştım ama konunun ne alakası var anlamadım ve sormadım sayyy

Azat: yoo sordun bir kere

Azat: hem önemli bir şey değildi güzelim boş ver

Kesin güzel kızlara denilecek laflar adlı bir arama yapmıştı Googlede. Hem bizim Azat bak sen...

Azat: beni gördüğünde gelseydin yanıma keşke

Zeynoo: aslında düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim

Azat: niye ki

Zeynoo: tanıdık birinin görüp annemlere gecenin bir vakti senin kızın erkeklerle buluşuyor deme olasılığı çooook yüksekti çünkü

Buralarda sıkmıştı, geçtim yine sonralara

Zeynoo: AY AZAT SENİN SİLAHIN VARMIŞ DOĞRU MUUUU (21.33)

BASKETÇİ | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin